Secret EasterBunny 2015

Mina paket kommer öppnas ikväll, då jag firar dagen med att jobba dubbelpass på jobbet 7-22. :down: Så jäkla nyfiken ju!

Tack för de fina paketen påskharen! Hade nog tur att få ett paketproffs till hare ;) Teet luktar gott, boken har jag inte läst, och chokladen älskar jag :D (Nån har nog vart och snokat i Hissa & Dissa tråden? ;) ) Två av paketen var inslagna med fina band, så dom sparar jag :p
@Squie är det du som är min påskhare? :)

11079629_10155376339670114_720430434376804430_n.jpg

11061687_10155376339870114_706415054943080547_n.jpg

Trott - Jag är fett skyldig! ;)

För mig var mitt paket till dig lätt och som du säkert klurat ut så finns det en baktanke med allt.

Jag har snokat. ;) Inte bara i Hissa & Dissa utan även symaskinstråden och några till. O ja, jag gillar att göra paket. :D

O precis som jag skrev i tidigare inlägg (det första du gillade...det som jag tyckte var så kul att just du gillade) att du verkar vara en helt fantastisk människa!

Tack rara du för berömmet.
kram! :)

Trott - Jag är fett skyldig! ;)

För mig var mitt paket till dig lätt och som du säkert klurat ut så finns det en baktanke med allt.

Jag har snokat. ;) Inte bara i Hissa & Dissa utan även symaskinstråden och några till. O ja, jag gillar att göra paket. :D

O precis som jag skrev i tidigare inlägg (det första du gillade...det som jag tyckte var så kul att just du gillade) att du verkar vara en helt fantastisk människa!

Tack rara du för berömmet.
kram! :)
Va go du är, tack! Jag får väl hoppas jag är en fantastisk människa, inte så ofta man får höra det så jag tackar och bockar :bow::heart:bow: Och Tack ännu en gång, du har prickat helt rätt haha :p Chokladen är redan påbörjad och teet ska jag smaka ikväll ;)

Det här var lite klurigt. Min kanin gör det inte lätt för mig - ingen ledtråd, enbart avsändare. Så med hjälp av listan över de anmälda i tråden i kombination med uteslutningsmetoden över vilka orter som skrivits på informationen så lägger jag min röst på: @Jeps.

Tack! Påsen är perfekt till matlådan, boken har jag aldrig sett o det ska bli himla kul o läsa något annat än studentlitteratur, kaninen är i princip redan död och vattenfärger var länge sedan jag målade med. :)

Den som är kanin till GardenAngel (efter att det är avslöjat, så klart. ;)) får personen väldigt gärna berätta var "Syrliga vattenmelonstänger" är köpt. För fy attans va gott det låter!

Paskagg.jpg

Bättre sent än aldrig. Här kommer en bild. Dottern tyckte också det var spännande att öppna (Hennes hand som syns). Salmiak-kolan var livsfarligt god!!! Och bakformarna ska användas omgående och rött nagellack är såååå jag :) Dessvärre får jag nog fnula på vem påskharen är ett tag till...

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
873
· Visningar
26 777
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 550
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar