Se vilka tävlingar hästen är anmäld till?

detordnarsig

Trådstartare
Kan man se vilka tävlingar en häst (eller ponny om det gör någon skillnad) är anmäld till? Alltså kan man söka någonstans på namn eller licensnummer för att hitta på vilken klubb hästen ska starta på? Vill så gärna se min lilla ponny igen...

Sv: Se vilka tävlingar hästen är anmäld till?

Som den innan skriver kan du hitta alla tävlingar hästen är anmäld till på Equipe...
Jag har lagt in mina sålda hästar på Equipe så jag ser vart och hur de tävlar =) Samt det viktigaste ;) resultaten ;)

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
189
Senast: MattiZ
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: Roheryn
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 521
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 160
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31