bettysmatte
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
We have started to roll out a fix for the problem with Chromecast (2nd gen) and Chromecast Audio devices, which will be completed over the next few days. Your device must be connected to receive the update.
Det kan nog fortfarande ta några dagar innan du faktiskt får uppdateringen. Min funkar inte heller ännu.
Jaha. Jag har inte sett min göra någon typ av uppdatering. Den bara fungerade att casta till igen.Jag skrev ju det: när jag satte igång tvn så satte den igång att uppdatera. Trots uppdateringen funkar den inte. Uppdateringen fungerade uppenbarligen inte.
En chromecast motsvarar delvis en Apple-TV på Applespråk.Vad är ens Chromecast för något?Är det typ som AirPlay som finns i iPhones? Men det är någon pinal som behövs?
Ja, varför läser jag ens? Jag har inte heller en chromecastDet här är nästan mer spännande än deklarationstråden
/hälsning ej Chromecastare
Gällde det en chromecast som fabriksåterställts eller inte?Dotter fick ställa om datumen.
"Fick ställa om datumet till 7/3 först för att kunna få igång uppdateringen, sen ändra tillbaka datumet till dagens för att slutföra och starta om chromecasten"![]()
Dotter fick ställa om datumen.
"Fick ställa om datumet till 7/3 först för att kunna få igång uppdateringen, sen ändra tillbaka datumet till dagens för att slutföra och starta om chromecasten"![]()