Äldre Chromecast som helt plötsligt inte funkar?

We have started to roll out a fix for the problem with Chromecast (2nd gen) and Chromecast Audio devices, which will be completed over the next few days. Your device must be connected to receive the update.

Det kan nog fortfarande ta några dagar innan du faktiskt får uppdateringen. Min funkar inte heller ännu.

Jag skrev ju det: när jag satte igång tvn så satte den igång att uppdatera. Trots uppdateringen funkar den inte. Uppdateringen fungerade uppenbarligen inte.

Dotter fick ställa om datumen.

"Fick ställa om datumet till 7/3 först för att kunna få igång uppdateringen, sen ändra tillbaka datumet till dagens för att slutföra och starta om chromecasten"
😅

Dotter fick ställa om datumen.

"Fick ställa om datumet till 7/3 först för att kunna få igång uppdateringen, sen ändra tillbaka datumet till dagens för att slutföra och starta om chromecasten"
😅

Jag har testat. På den chromecast som vi fabriksåterställde och inte lyckats installera igen så funkade det så långt att den är nästan ansluten igen. Den fina bilden och klockan går att se, chromecasten uppdaterades men det går fortfarande inte att casta.

Att byta datum på mobilen och sen starta om den chromecast som inte fabriksåterställts gjorde ingenting alls. Men den uppdaterades spontant igår kväll utan datumändring.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på att bli totalt tokig här. Jag har en dator och en router. De har fungerat bra ihop och jag har helt automatiskt kunnat...
Svar
8
· Visningar
2 664
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Från en dag till en annan slutade mobila data att fungera på min telefon. Är det någon som har varit med om det (och kunde lösa...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: majola
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 744
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• SSHL loppisar
  • Hävstångs effekt?