Vad märkligt, jag kollade på Netflix via Chromecast hela kvällen i går, tror min är såpass gammal (10+år) att den även kan vara 1. generation.... Får ständigt upp meddelanden att SVT m.fl. kommer sluta stödja den, vilket känns jättetråkigt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några sådana meddelanden har jag aldrig sett. Undrar om min är generation 2?Vad märkligt, jag kollade på Netflix via Chromecast hela kvällen i går, tror min är såpass gammal (10+år) att den även kan vara 1. generation.... Får ständigt upp meddelanden att SVT m.fl. kommer sluta stödja den, vilket känns jättetråkigt....
Men det är väl därför din funkar då, om det är 1 generation?Vad märkligt, jag kollade på Netflix via Chromecast hela kvällen i går, tror min är såpass gammal (10+år) att den även kan vara 1. generation.... Får ständigt upp meddelanden att SVT m.fl. kommer sluta stödja den, vilket känns jättetråkigt....
Om den inte funkar nu har du väl gen 2? Det verkar vara dessa som har problem.Några sådana meddelanden har jag aldrig sett. Undrar om min är generation 2?
Förmodligen är det så, ja. Testade förresten precis, och problemet är exakt detsamma som igår...Om den inte funkar nu har du väl gen 2? Det verkar vara dessa som har problem.
Nej hur menade du med att hela vitsen med smart tv försvinner om du letar nya program på mobilen för att inte störa den som tittar på tvAtt det går lika bra med Chromecast.
Då så går det lika bra med en Chromecast.Nej hur menade du med att hela vitsen med smart tv försvinner om du letar nya program på mobilen för att inte störa den som tittar på tv
Jag känner att jag inte ens riktigt vet vad jag ska titta efterÄr också drabbad och konspiratoriskt lagd, så undrar om det är lönt att vänta in Google eller läge att se sig om efter en annan lösning.. att titta på helgfilmen på plattan är uteslutet så de har några dagar på sig att ordna till det åtminstone. Men alternativen är ju över tusenlappen allihopa.