Se så vacker

Gnist

Trådstartare
:love: :love: :love:
Vic7.jpg


Vic8.jpg


Vic5.jpg


Vic3.jpg


Gillar blicken :D
 
Sv: Se så vacker

Hon gör ju det :love: :D
"mördarblicken" är ju påkopplad när hon jobbar..
Att jämföra med denna blick när hon inte jobbar :love:
Vic3.jpg

Då är hon bara lite galen ;) :angel:
 
Sv: Se så vacker

:rofl: Vi hade 28 grader i skuggan igår, så hon tyckte nog att det var "lite" varmt ;)
 
Sv: Se så vacker

Jättefin!
Det är roligt att se koncentrerade hundar.

Såhär ser min ut i väntan på kommando. :rofl:
P1010013.jpg


Alltid detta halvliggande "kom igen kom igen, snart snart snart kan jag väl få göra nåt." :D
 
Sv: Se så vacker

Faktiskt inte så mycket. Hon är en väldigt rörlig, flankande hund med rätt så löst eye, men hon har den rätta blicken när hon jobbar..:love: :love:
Speciellt när hon fått komandot stanna, vilket innebär ett stående stopp. Hon är hela tiden beredd på att få gå igång igen ;)
 
Sv: Se så vacker

Å fasen, så ovanligt - och vackert - med så mycket brunt så jag blev osäker på om det var nåt australiensiskt eller så. Brukar inte dom vara med färgglada? Dålig koll har jag iofs :p
 
Sv: Se så vacker

De trefärgade brukar vara mer vit och mindre bruna än vad hon är, men jag tycker hon är vacker :D
 
Sv: Se så vacker

Jo, det tillhör inte hennes favorit i vallningen, men matte tränar just stoppen rätt så hårt :devil:
 
Sv: Se så vacker

En arbetande hund:love: :love: :love: jag gillar BC i dessa färger! Dom är enormt fina!!!
 
Sv: Se så vacker

Visst är det kull med alerta hundar?
DP är ju så söta :) :love: Fast inte riktigt min typ av hund ;)
 
Sv: Se så vacker

:D För mig är en arbetande BC vacker och specielt hon är- i mina ögon- väldigt vacker ;)

När hon busar ser hon ju inte ut så :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
952
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 477
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp