se på film

B

blohme

Hej.

Nu har jag svurit över min dator i flera dagar, de går inte att se på film på den .
Jag har provat i VLC, Media Player, Quicktime . alla andra normala datorer så kan man se på film i iaf VLC , men inte min då.
men börja nu fundera på om jag kanske behöver någon inställning till datorn för att kunna se ?

/En väldigt teknisk människa :angel:

Sv: se på film

Kan ju ha att göra med själva film-filen.
Hade ett liknande problem ett tag och fick ladda ner DivX-Codec och ett annat program som hette Ac3-nånting tror jag.
Men efter det fungerade det smärtfritt :D

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 221
Senast: Gunnar
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 345
Senast: LovingLife
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 213
Senast: Migo
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 902
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar