se på film

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 793
B

blohme

Hej.

Nu har jag svurit över min dator i flera dagar, de går inte att se på film på den .
Jag har provat i VLC, Media Player, Quicktime . alla andra normala datorer så kan man se på film i iaf VLC , men inte min då.
men börja nu fundera på om jag kanske behöver någon inställning till datorn för att kunna se ?

/En väldigt teknisk människa :angel:

Sv: se på film

Kan ju ha att göra med själva film-filen.
Hade ett liknande problem ett tag och fick ladda ner DivX-Codec och ett annat program som hette Ac3-nånting tror jag.
Men efter det fungerade det smärtfritt :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Svar
21
· Visningar
922
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
36
· Visningar
684
Senast: ildiko
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 733
Senast: Gunnar
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 730
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka