Se filmklipp

E

Egonson

När jag försöker se filmklipp på nätet, och man vill se den i Windows media player, men det kommer bara upp ett annat konstigt filmprogram som inte alls funkar bra.
Hur får man så att filmerna alltid visas i wmp?
 
Det går nog att ställa in på något vänster, men du kanske ska veta också att WMP inte tar alla olika sorters filmer.
 
Men filmer på tex. avelshingstar och hästar till salu?
Borde inte det gå :confused:
 
Om det går att ladda hem dem kan du försöka öppna dem från wmp. Om inte det går är det filer den inte tar.
Ibland kan man råkat "registrera" filformaten i ett annat program och måste då byta tillbaka det till sitt favorit program. Kan vara lite krångligt och man måste prova att formatet fungerar först.

I XP välj öppna med och sedan vilket program. Se till att rutan är i kryssad för öppna alltid i detta program.

"Tänk alltid efter så det blir rätt för det kan ställa till det om det blir fel"
Temesgen Aranos

Ett klokt tips :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: Glimra
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 737
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp