Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och lyllos dom som fick FlashbackIdag avslöjar ECT att SD har en avlönad arme av nättroll. Alltså, det upptäckte vi ju här på buke ett par valrörelser sen? ( stackars de satar som blev tilldelade buke ) . Men att det skulle ta så lång tid att avslöjas är väl ett underbetyg till journalister.
De körde garanterat sten-sax-påse om vem som skulle få vad. (Har en så rolig bild i huvudet...)Och lyllos dom som fick Flashback
Att de får anfallsorder från Åkesson var ju också pikant. Nu har deras draksådd verkligen börjat ge skörd, det fick vi besked igår senast då mordplanerna på Lööf avslöjades. Nu jobbar Sd med sina nya kompisar borgarna med att förneka allt.Att de har en trollarmé har ju varit fullständigt uppenbart ett tag. Men inte att de är avlönade. Och inte så lätt att avslöja heller tänker jag. SD är väl inte landets mest öppna och demokratiska organisation.
Jag tänker att en anledning till minskad journalistisk bevakning är hur systematiskt SD använder mycket allvarliga hot (tex om mord och våldtäkt) mot journalister som granskar dem.Idag avslöjar ECT att SD har en avlönad arme av nättroll. Alltså, det upptäckte vi ju här på buke ett par valrörelser sen? ( stackars de satar som blev tilldelade buke ) . Men att det skulle ta så lång tid att avslöjas är väl ett underbetyg till journalister.
Putsad fasad och dold agenda, hot och våld, ett "demokratiskt parti"; Hitler 1932. Slående likheter, där är blueprinten.Jag tänker att en anledning till minskad journalistisk bevakning är hur systematiskt SD använder mycket allvarliga hot (tex om mord och våldtäkt) mot journalister som granskar dem.
Mycket tydlig video i frågan.
Blir det en misslyckad kupp nästa år så tar jag definitivt på mig en foliehattPutsad fasad och dold agenda, hot och våld, ett "demokratiskt parti"; Hitler 1932. Slående likheter, där är blueprinten.
En Trojansk häst i Sveriges riksdag.
Är det Johannes Svensson du åsyftar? De länkar som utmålar honom som troll är samnytt (högerextremister) vars utgivare Mats Dagerlind dömts för grovt förtal efter att ha utmålat en DN journalist som misstänkt jihadist. Samt Fria Tider som även de pekar ut Svensson som ett S-troll. Inte direkt tillitliga källor.
Putsad fasad och dold agenda, hot och våld, ett "demokratiskt parti"; Hitler 1932. Slående likheter, där är blueprinten.
En Trojansk häst i Sveriges riksdag.