jag diskuterade med en SDpolitiker som sa att det viktigaste i hennes liv var 1. familjen 2. nationen.
För mig kommer nationen på prio typ 85020235356. Tom skalbaggar är typ viktigare för mig.
Nationen har en rätt viktig plats i de flestas liv.
det viktigaste är livsutrymme, ca en kubikmeter per människa.. man dör omedelbart om detta fråntas en
Sedan kommer tillgång på luft, vatten och mat, här inträder döden efter ca 5 minuter till ett par veckor,, förutsatt att man får gå på toaletten.
Nationen förser oss med "lebensraum" och utan det så kan vi inte leva. Antingen din egen nation eller något annat folks..så nog är nationen viktigare för dig än en skalbagge ,,, om du tänker efter.
Men, tänker efter är det ju alltför få som gör. . före så att säga..
Sd gnäller på problemen den misslyckade integrationspolitiken för med sig, att de sedan av div., och vad kostar den för? jo för att integrationen fungerar. För annars finns det ju bara fördelar med att unga människor kommer till ett land, mottagarlandet tjänar ju på det, under förutsättning att man direkt kan få in dessa människor i produktionen (de integreras sas.)