Schumacher träns

P

popeye

Någon som har ett sådant?
Var på hästgallerian idag och så ett väääldigt fint träns från Schumacher, rundflätat pannband och dubbelsydd pullargrimma. Är de värda pengarna? Håller de sig snygga? igentligen borde jag lägga pengarna på nått vettigare då jag redan har 6 st, varav 3 är av dyrare märken. Men vad gör man? :o :D
Vet någon fler återförsäljare än bara Hästgallerian?

Har ett schumascher-kandar (rundsytt) som jag köpte från Skara hästsportbutik- dom tar in både kandaren och tränsen. Kvalitén är super och mitt fortfárande lika fint som när jag köpte det, så det är absolut värt pengarna :smirk:
Fast om du redan har 6 träns så.... :D

låter ju positivt! Värt att satsa på alltså.
Jag får nog ta och sälja av lite träns.. man kan ju ändå inte använda mer än ett åt gången
:rofl:

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 300
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Jag behöver lite råd,förslag och även skriva av mig lite. så den som orkar läsa allt är guld värd :bow: På skolan har vi så...
2
Svar
30
· Visningar
3 316
Senast: Gotthard
·
Dressyr Jag behöver hjälp. Min tränare har nu varit på mig de senaste åren om att det är dags att börja rida på kandar. Problemet är att jag...
Svar
11
· Visningar
1 951
Senast: malou78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka