Schabrak med nummerlappshållare

A

AnnBur

Jag letar schabrak med nummerlappshållare på. Helst vill jag ha ett vitt med blå och gul passpoal. Typ Eskadron eller Mias. Har letat som sjutton men hittar inget - jag är annars bästa vän med Google :)

Några tips?

Sv: Schabrak med nummerlappshållare

Exakt det jag efterlyser.. har svårt att formulera mig. Kom dessutom på att jag har en sykunnig dotter, själv är jag helkass på det - så hon kan ju fästa kardborre på ett valfritt snyggt schabrak.

Skall genast spana in ett Mias-schabrak - tack för hjälpen!

Du kan säkert beställa ett Mias med valfria kantband och passpoal samt kardborre, om dottern inte skulle vilja sy :).

...eller så kan du be mig om hjälp. Jag har ju en gammal skräddarutbildning i bagaget ;).

Jaaaaa - men det visste inte jag. Kommer gensast med lite trasiga täcken då också :)

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 428
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 026
Senast: Sasse
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: cambodia
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar