• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 36
  • Visningar Visningar 2 991
Sv: Schabraak

Jag gillar HJ´s, Mias RS, Hansbo och Equiline.
Av det lilla jag har sett så tycker jag även att RG´s schabrak verkar bra eller åtmintsone ruskigt snygga :D :d men tyvärr har jag ingen egen erfarenhet av dessa (ännu! ;) )

Rg scabraken är väldigt snygga!!! Men dyra..
Equiline och Hansbo är också fina :)

Jag tycker om mina RG!
Equiline har ju blivit så "mainstream" :devil: ;)
Synd att de inte finns inte tunnare variant också, kan tycka att de blir lite väl tjocka ibland.

cactuspower skrev:
Var finns JW schabraken någonstanns? Går de att beställa på nätet?

Hittade mina i min närmsta ridsportbutik, jag vet ingenstans där man kan handla dom på internet, tyvärr :( ..

Har ett fullkomligt underbart schabrak, vitt, köpt på Börjes för under 200 kr. Märkt med en engelsk flagga. Lätt ett av de bästa schabraken jag ägt.
Numer rider jag bomlöst, och använder inte mina gamla schabra k längre... både bra och dåligt iofs.

Tican skrev:
Vilka tycker ni är snyggast/är ni mest nöjda med? :)

Det ska vårshoppas - behöver tips ;)

jag är jättenöjd med ett hoppschabrak och ett dressyr jag har från Elisabeth Greenwood - bägge köpta mkt billigt på börjes i globen :)

har även ett vitt HJ dressyrschabrak (visserligen bara använt en gång) som jag älskar

Equiline, Mias RS, HJ's, Globus (väldigt enkla o stilrena) m.fl.!
Jacson har faktiskt några snygga t.o.m.!

Ett rött hoppschabrak med svarta kanter :love: Men jag minns varken vilket märke eller vart jag köpt det för tillfället

Jag gillar John Whitaker schabraken mest! dom e så fina =) Sen Equiline är oxå bra!

RG schabrak
RGschabrak1.jpg

RGschabrak2.jpg

butet2.jpg

85298.jpg

JW
jwsaddlecloth.jpg

*Oj, vart visst jättebilder.. Sorry!*

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 855
Senast: Görel
·
Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka