SbyWR 30 sept.

busigdemon

Trådstartare
Jag var på min totalt andra Western tävling igår
men då med min inridning, som vart riden första gången för 9 månader sen
vi var på hennes första tävling ever!:) skötte sig som en Gud enligt mig, är SÅ stolt! :love:
var med i bara två klasser, men sista klassen märkte jag tydligt att huvudet var väldigt trött, men jag är så nöjd!
15215647.jpg

hur har det gått för er andra nu i helgen då?
bilder?

det enda jobbiga med att det faktiskt gick över förväntan på tävlingen igår, är att det kommer kännas ännu mer jobbigt att skicka tillbaka henne till hennes ägare...:(
Men vi fick ett bra sista minne iaf...tack för det SbyWR!

Sv: SbyWR 30 sept.

grattis! :bump:

här där jag bor är det inte så mkt tävlingar och 2av de 3sista är nu pågränsen till inställda... och den som är kvar är en barn-ungdomstävling.. hoppas den blir av iaf...

jag vill också åka å tävla :bump:

jo vist är det synd att det är så många som bir inställda, här måste vi alla engagera oss mer, inklusive mig :o om man ska få sporten att öka o blir mer för kul är det ju o jag vill ju iaf ut o tävla, för det tycker jag är kul :)

GRATTIS!! :banana: Vad duktiga ni har varit! Typiskt att min transport är trasig, annars hade jag varit där :( Men nästa säsong kommer vi igen med nya tag- och ny transport! :D

jaha, det gick ju bra för er, tyckte ni såg väldigt harmoniska ut!
fint ekipage!:D

Ja, jag vet....suck! Första reservdelen tog 9 månader att få fram, och nästa lär väl ta 9 månader till! Helt otroligt! :eek:
Men nu finns det eventuellt en liten plan på att köpa något sprillans nytt, så att man vet att det fungerar och finns reservdelar att få tag på...om jag har tur vill säga! ;)
Ja, haha! Vem tror du vinner? Geiser har nog inte såååå stor chans att klå Izaar än, haha :D

var det inte du som inte visste hur du skulle göra med manen? Det blev riktigt fint med stubben ju!:D

jo men precis, jo stubben blev ju mkt bättre, ser ju inte helt bra ut men MKT bättre, hade int ekommit på tanken på stubb utan eran hjälp :bow:

Haha, är det så det ligger till? ;) Men lova att inte berätta det för honom då, så att vi har en liten chans i alla fall :D

haha, nej det e lugnt, men nu i vinter så ska jag försöka rida Izaar när mamma inte hinner så vi kanske får tilld et lite, men tvivlar :rofl:
det blir nog kul.
när ska du rida in din lilla kille då, så man vet när man får planera lite konkurens ifårn dig ;)

Bra fråga ;) Vi håller ju på och övar träns och sadel för fullt, och det går ju super! Behöver jag säga hur sugen jag är på att sitta upp!? :D Ska väl börja skritta honom lite smått frammåt våren, sen får vi se vad som ska prioriteras. Det blir ju både utställningar och tävlingar förhoppningsvis, men jag vill ju inte pressa honom för hårt. Han måste hinna vara "bebis" också. Så vi tar det i hans takt :smirk:

ja va oxå där:bump: fast blev tyvär tvungen o stryka mej i dom klasserja skukle va me i då min häst va halt på framridningen :( menemn sånt händer:) de e bara komma igen nästa år:)

jaha, var det du som hade den där söta skäcken? som min lilla Islay föll helt för:love:, kikade efte den hela tiden....

Bra fråga ;) Vi håller ju på och övar träns och sadel för fullt, och det går ju super! Behöver jag säga hur sugen jag är på att sitta upp!? :D Ska väl börja skritta honom lite smått frammåt våren, sen får vi se vad som ska prioriteras. Det blir ju både utställningar och tävlingar förhoppningsvis, men jag vill ju inte pressa honom för hårt. Han måste hinna vara "bebis" också. Så vi tar det i hans takt :smirk:

åh, så du ska oxå på utställningar, med geizer?
tanken är att Syria oxå ska ut, men hon kan nog inte stå lika fint som geizer eller macce, då det e jag som ska träna henne :rofl:

åh, så du ska oxå på utställningar, med geizer?
tanken är att Syria oxå ska ut, men hon kan nog inte stå lika fint som geizer eller macce, då det e jag som ska träna henne :rofl:

Jajemen, måste ju se vad han går för! :)
Haha, och du tror att jag är bättre!? No way!! :rofl: Det kan bli precis hur kul som helst! :D
Ska Syria ut nästa säsong?

självklart ska hon ut, hon är ju ovisad o både helen o kathleen tycker hon är snygg så...
klart hon ska ut, nån turbo cup o sen blir det kumla om det går bra där ska vi till riksen oxå :)
tur att vi inte tävlar i samma klass när det gälelr det iaf, så får du lite tid att lämna din kuse o komma o skratta åt min visning hahaha:rofl:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 322
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 161
Senast: Trott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 606
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka