Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas också att det satt igång, gick bara in för att kolla om hon varit här. Hejja MiniMabuse
Hon har inte varit här sen igår lunch, jag har hopp. Å andra sidan KAN hon ju ha ett liv utanför Buke ...
Jag hoppas också att det satt igång, gick bara in för att kolla om hon varit här. Hejja MiniMabuse
Hon har inte varit här sen igår lunch, jag har hopp. Å andra sidan KAN hon ju ha ett liv utanför Buke ...
Om du ska bli barnmorska *snipp*
Det är många som reagerar emot dig nu också.
lika meningslöst som att vara man och sörja över att man inte kan bli gravid, lika meningslöst är det att vara lycklig över att det faktum att man är kvinna gör att man kan vara gravid.
Men det ger mig ju inte någon särskilt lyckoupplevelse, eller en känsla av att vara en "riktig högerhänt", när jag använder en sax för högerhänta, även om det bara är möjligt för den som är högerhänt. Att vara gravid är ju lite likadant - nu är jag gravid eftersom jag råkar ha en livmoder, men det säger lika mycket om mig eller min självbild som det faktum att jag använder saxar för högerhänta.
Jag har aldrig känt mig kvinnlig någonsin tror jag
Om du ska bli barnmorska är det hög tid redan nu att lära dig ( och acceptera ) att människor tänker olika och att inte kliva runt som en galen tjur i porslinsfabriken för det gagnar ingen.