Sätta dit bensnören på regnkappa?

Jag köpte sådan där resår med färdiga knapphål i och sedan en vanlig knapp som man trär igenom knapphålen på resårbanden. Vek ihop fodret lite där jag sydde fast knappen och resårbandet, sydde på maskin, fungerar utmärkt.
Aha, visste inte ens att det fanns! Låter smidigt!
 
Jag köpte sådan där resår med färdiga knapphål i och sedan en vanlig knapp som man trär igenom knapphålen på resårbanden. Vek ihop fodret lite där jag sydde fast knappen och resårbandet, sydde på maskin, fungerar utmärkt.
Kan man sy fast även knapp med maskin?🧐
Är det bäst att ha knappen framför eller bakom låret? För att minska risken att den ligger mot sadeln.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 993
  • Artikel Artikel
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 138
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 062
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp