W
woffihaa
Sv: Sårfångad häst, HJÄLP!
Dessutom måste man inte tävla för att ha häst. Frågan är ju om hästen vill tävla....
Dessutom måste man inte tävla för att ha häst. Frågan är ju om hästen vill tävla....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
woffihaa skrev:Jag sa att där jag köpte min häst hade dom ganska små hagar och han hade stått mycket inne. Inte att alla har det!
Vadå står i stall? Jag brukar släppa ur luften och packa ihop dom i cykelskjulet när säsongen är över. Sen är det bara att ta fram dom innan första tävlingen, pumpa upp dom och blåsa av dammet med högtryckstvätten.Humelibumlan skrev:Visste du inte att de föds selade o klara? De står ju bara i stall om man inte tävlar dem.. :smirk:
Eh? Är det bättre att ha en häst till western än till trav då?woffihaa skrev:Håller på med western och det funkar kanon bra! Dessutom gillar inte hästar att bli klappade på dom klappar ju aldrig varandra!
Ja... helt korrekt!woffihaa skrev:Dessutom måste man inte tävla för att ha häst. Frågan är ju om hästen vill tävla....