SANTIAGO MATIAS

T

The_Last

Nån som sett denna hingst? Står i Castros träning o e från Chile. Skulle jättegärna vilja få lite info om honom! Älskar Golden Voyager avkommor!! :love: :d

Gå in på www.stallcastro.com. Sen går du vidare till "hästar i träning" så står hans namn där, klicka så kommer bild + information om honom upp, vilka lopp han vunnit osv.

Jo, jag vet, d var där jag fick reda på honom... :)
Men jag vill veta lite mer om honom, jobb han gått på Jägers osv..

Tror han varit skadad eller något, vet inte säkert. Har hört något om det. Tror inte han gått några jobb eller så än heller.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 385
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 387
Senast: valpköpare
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 728
Avel Har ett sto som betäcktes (fribetäckning) förra sommaren. Vi åkte från hingsten 1:e juli. Sen dess ingen brunst. Magen har växt men...
Svar
15
· Visningar
2 999
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama