Sänghimmel till barnrum

Sar

Trådstartare
Måste bara få dela med mig av en bild på en av barnens sänghimlar som vi äntligen fick upp igår! Så himla skönt att äntligen få dem klara.

100317+%284%29.JPG

Det går sämre med köket, när vi äntligen hittat en ugn som både var snygg, funktionell och i lämplig prisklass så är den modellen utgången.....:mad:

Sv: Sänghimmel till barnrum

Tack, det var lite trixigt med träböjandet men det blev bra till sist!

Vad roligt att höra, jag ska berätta för min sambo så blir han glad!

Nu är barnens sovrum (har lekrum på nedervåningen) lite mer klart så jag tänkte dela med mig av lite bilder!

Bild tagen mot dörren till nya vardagsrummet
100515+%2826%29.JPG

Byrå i hörnet
100515+%2821%29.JPG

Skrivbord
100515+%2822%29.JPG

Sängbild
100515+%2827%29.JPG

*kl*

Tusen tack för snälla ord!:love: Tjejerna är hur nöjda som helst och jag känner frid med att kunna andas på övervåningen då allt är kaos på nedervåningen genom köksbygget.

Vad var det för ugn ni skulle ha?

Vi har beställt en Smeg FP 850x ugn (60 cm bred)
Smeg-FP850X-Stainless-Steel.jpg

och en Neff TT 4590 induktionshäll (90 cm bred)
images

Vi beställde dock från Tyskland och förskottsbetalade så jag håller tummarna på att vi verkligen får våra grejer (jag gillar ju annars att betala först när grejerna står på gården....).

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 775
Senast: Lavinia
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 947
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat