Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inredningstips: Tänk balans istället för symmetri. (T.ex. nattygsbord med lampa på ena sidan och väggmonterad lampa i samma stil och färg på andra.)Min partner har nyligen flyttat ut och jag försöker få lägenheten att kännas som min och inte vår med stora hål kvar. Ska bland annat möblera om lite i sovrummet. Men sängbord, jag har ett som jag gillar massor, det andra försvann nu i flytten. Det är såklart (?) snyggast med två sängbord men det känns lite knasigt att inreda för två när man är ensam. Eller?
Livstips: Tänk vinthund istället för man. Fyller definitivt platsen i hjärtat och mer än platsen i sängen.
Jag har haft dubbelsäng med två sängbord sen ja va singel. Tänkte mer som smidigt ifall jag fick övernattande gäster. Orkade inte göra mig av med sängen.Min partner har nyligen flyttat ut och jag försöker få lägenheten att kännas som min och inte vår med stora hål kvar. Ska bland annat möblera om lite i sovrummet. Men sängbord, jag har ett som jag gillar massor, det andra försvann nu i flytten. Det är såklart (?) snyggast med två sängbord men det känns lite knasigt att inreda för två när man är ensam. Eller?
Tack för den underbara felläsningen Ser er tre framför mig, uppradade under soffan, misstänksamt sneglandes mot ytterdörren....men det är jag och två associala katter som brukar häcka under soffan om det någon gång kommer någon.
När jag köpte mitt nuvarande hus, och började inreda det, var jag singel och hade inga planer på att ändra det i närtid. Ändå valde jag att köpa en 180-säng och två sängbord. Det skulle förstås gå att se det litet som Rolands tragiska handdukskrokar i Torsk på Tallinn... men jag gjorde inte det. Jag gillade sängen och de vägghängda sängborden, och någonstans i bakhuvudet tänkte jag nog att jag inte skulle förbli singel resten av livet heller.Det är såklart (?) snyggast med två sängbord men det känns lite knasigt att inreda för två när man är ensam. Eller?
Det hade jag gärna haft! Kanske dags att sätta upp en hylla där om inte annat, tack för tips!Har en 160-säng (lite trångt för tre tyvärr ) och inget riktigt sängbord utan en sänggavel som är som en hylla. Gillar den lösningen jättemycket, är inte alls förtjust i bord på sidan av sängen, och skulle jag varit själv hade det varit lagom för en också utan att se osymmetriskt ut liksom.
Nej, fast motsatsen gäller ju å andra sidan.Ser inte ett köksbord med fyra stolar och tänker att folk har familj heller.