Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag ska erkänna att jag är dödligt avis på dig!
Kräver en rapport med bilder, helst filmer efter träningarna.

:)

Jaha....jag håller på att vänja mig vid min nya tilldelade roll som coach till er....NEJ! Jag är INTE din hästskötare (läs slav) utan coach....så det så!

d025.gif

Jaha....jag håller på att vänja mig vid min nya tilldelade roll som coach till er....NEJ! Jag är INTE din hästskötare (läs slav) utan coach....så det så!

d025.gif

Du får gärna coacha om du gör det andra (läs slavar) jag kan alltid lägga dövörat till :devil:

Åja, Betti lilla...skratta lagom du! Du skulle behöva gå min kurs: Hur man servar Brun Ryttarinna...där ingår liiiite mer än att stå o hålla Grå efter terrängen....:angel::D

Och fio...du vet de där smörgåsarna som jag är så bra på att göra....de är INDRAGNA nästa säsong!:devil:

Tur man bor norröver så man inte måste ta emot Novalis "omsorger" när man eventuellt tänker debutera sin bäbishäst i FT. ;)

För övrigt gick min treåring sin första träning igår för U J.*
Så nu är vi igång. Hoppas att vi kan debutera till våren/sommaren.

För visst var väl detta tråden för bäbisar?
Eller är det Novalis tråd?
Eller hur var det nu?

;)

Eller är det Novalis tråd?
Eller hur var det nu?

;)

På fråga 1 svarar jag:

JA! detta är MIN tråd!

På fråga 2 svarar jag:

Norrlänningar ska läsa igenom trådreglerna EXTRA noga då de är speciellt utformade just för er...:devil:

Trådregler för Norrlänningar:

• Allt som ni skriver kommer att användas emot er i alla nånsin existerande trådar på buke!
  • Allt som ni tycker är bara ok om vi tycker likadant
  • Alla hästar som ni nånsin startar i FT är bara bra om de är sämre än våra
  • Om ni mot förmodan skulle få en häst som är bättre än våra så tillfaller hästen genast mig!
  • Allt vad ni säger, tänker o tycker beaktas enbart om vi kan använda det i vårt syfte
  • Alla invändningar mot trådreglerna slår omedelbart tillbaka på er
Ok Bella?:D:devil:

Det är ok, utom den fjärde punkten.
För nu råkar jag ju ha världens bästa häst och den vill jag inte skicka till dig, för då dör jag av hjärtesorg. :cry:
Och han med...:love:

På fråga 1 svarar jag:

JA! detta är MIN tråd!

På fråga 2 svarar jag:

Norrlänningar ska läsa igenom trådreglerna EXTRA noga då de är speciellt utformade just för er...:devil:

Trådregler för Norrlänningar:

• Allt som ni skriver kommer att användas emot er i alla nånsin existerande trådar på buke!
  • Allt som ni tycker är bara ok om vi tycker likadant
  • Alla hästar som ni nånsin startar i FT är bara bra om de är sämre än våra
  • Om ni mot förmodan skulle få en häst som är bättre än våra så tillfaller hästen genast mig!
  • Allt vad ni säger, tänker o tycker beaktas enbart om vi kan använda det i vårt syfte
  • Alla invändningar mot trådreglerna slår omedelbart tillbaka på er
Ok Bella?:D:devil:

Men vänta nu...... din bruna ryttare är norrlänning dina värdar med den 5* restaurangen i storstan är RIKTIGT äkta norrlänningar :bump:. Så vi vill ju givetvis veta hur du tänker:confused:. Här ställer vi upp på en sörlänning som sätter upp reglerna :eek:. Vad skulle du vara utan oss :cool:?

NU är det dags för rättning i leden!!!!!!
VEM BESTÄMMER HÄR???

JAG!!!!:cool:

Det är bara att läsa urklippet här:

Var:

På fiktiv bana byggd av OldQ (naturligtvis med pappershinder och ösregn) med Stall Pooh som 100%-ig sponsor och Idasagare som enväldig sekretariats personal och Tasse som ÖD.

Som straff för hmmm "egenmäktigt förfarande" finns det i TR?? NÄ, eller vänta ett tag nu, hmm måste nog fundera lite och se hur jag ska tolka TR.

Men vi gör såhär så slipper jag hitta på någon ny paragraf nu på direkten:
För osportsligt uppträdande så utdömer jag härmed till Novali01 ett straff: Novali01 ska vid varje fälttävlan där hon närvarar under 2010 mocka SAMTLIGA tävlingsuppstallade hästars boxar, under tävlingen och sedan även ev rengöring/urmockning efter tävlingen.
Ev deposition återbetalas till den som har betalt in den till arrangören.
Tar arrangören inte ut någon deposition för rengöring av box så ska Novali ändå ovillkorligen mocka ur alla boxar där tävlande har stått uppstallade.

CAPICE!!!?? :devil:

Du får komma ner till oss i Skåne och grooma oss när vi debuterar. :)
Då får du på köpet en ryttare som inte lyssnar, så du kan tjata tills du blir hes, en häst som inte lyssnar, jag kan inte ens skylla på att han är i slyngelåldern och efteråt en ryttare som är för trött att lyssna och en häst som bara vill äta.
:eek:

Då får du på köpet en ryttare som inte lyssnar, så du kan tjata tills du blir hes, en häst som inte lyssnar, jag kan inte ens skylla på att han är i slyngelåldern och efteråt en ryttare som är för trött att lyssna och en häst som bara vill äta.

Hon kan ta dig samtidigt som mig, jag behöver inte så mkt hjälp men självklart ingår box och boende för oss och du får ta del av Novas berömda fälttävlanssmörgåsar :angel:

Annars kommer vi inte :devil:

Fast det är ett extremt frestande erbjudande måste jag tacka nej...kan eventuellt ha något att göra med dödshotet som jag fick av fio via pm om vad som skulle hända mig om jag groomade någon annan....:eek::o:mad::crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka