Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha....jag håller på att vänja mig vid min nya tilldelade roll som coach till er....NEJ! Jag är INTE din hästskötare (läs slav) utan coach....så det så!
Du får gärna coacha om du gör det andra (läs slavar) jag kan alltid lägga dövörat till
Och fio...du vet de där smörgåsarna som jag är så bra på att göra....de är INDRAGNA nästa säsong!
Eller är det Novalis tråd?
Eller hur var det nu?
Vad är det för mackor?Och fio...du vet de där smörgåsarna som jag är så bra på att göra....de är INDRAGNA nästa säsong!
Vad är det för mackor?
Det får du reda på den dagen du startar fälttävlan
På fråga 1 svarar jag:
JA! detta är MIN tråd!
På fråga 2 svarar jag:
Norrlänningar ska läsa igenom trådreglerna EXTRA noga då de är speciellt utformade just för er...
Trådregler för Norrlänningar:
Ok Bella?
- Allt som ni skriver kommer att användas emot er i alla nånsin existerande trådar på buke!
- Allt som ni tycker är bara ok om vi tycker likadant
- Alla hästar som ni nånsin startar i FT är bara bra om de är sämre än våra
- Om ni mot förmodan skulle få en häst som är bättre än våra så tillfaller hästen genast mig!
- Allt vad ni säger, tänker o tycker beaktas enbart om vi kan använda det i vårt syfte
- Alla invändningar mot trådreglerna slår omedelbart tillbaka på er
Var:
På fiktiv bana byggd av OldQ (naturligtvis med pappershinder och ösregn) med Stall Pooh som 100%-ig sponsor och Idasagare som enväldig sekretariats personal och Tasse som ÖD.
Låt mig gissaVad skulle du vara utan oss
Du får komma ner till oss i Skåne och grooma oss när vi debuterar.
Då får du på köpet en ryttare som inte lyssnar, så du kan tjata tills du blir hes, en häst som inte lyssnar, jag kan inte ens skylla på att han är i slyngelåldern och efteråt en ryttare som är för trött att lyssna och en häst som bara vill äta.
Annars kommer vi inte
Låt mig gissa
Hästlös?
Du får komma ner till oss i Skåne och grooma oss när vi debuterar.
Då får du på köpet en ryttare som inte lyssnar, så du kan tjata tills du blir hes, en häst som inte lyssnar, jag kan inte ens skylla på att han är i slyngelåldern och efteråt en ryttare som är för trött att lyssna och en häst som bara vill äta.