Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Attans, då går länken alltid till det senaste inlagda programmet...det stämde i förra veckan. ;)

.....för att inte tala om de ovärderliga:angel: funktionärerna som oxå finns med i bakgrunden dvs underteckand :angel:

*Kl*

I Östergötland var det på lucia mönstring inför 2010 års Östgötateam i fälttävlan. För min ponny och hennes familj gick det prima. Båda döttrarna uttagna på varsin connemara :D En bebisponny och en tantponny.
Så heeeeelt dött är det ju inte. Men nästan.

*kl*

Efter att ha tittat på Q när han galoppar slimmad och fint runt hoppbanan i Globen är det bara att konstatera att Pärlan nu har fått ta över namnet köttbullen :crazy: Han är ju en sådan hungrig totto, och matte har knappt hjärta att dra ner på maten. Men efter att Novalie har hotat med att komma hit och övervaka Pärlans bantning så är det nog bäst att dra ner höet dom där 2kg för vem orkar ha Hitler på besök :angel:

Haha, inte lätt att ha en köttbulle i stallet! :love: Tro't eller ej men Q har behållit sin "slimmade" kroppsstrumpa även under semestern, & på hoppkursen idag konstaterades att han får gå kvar på novembers hösilageranson...& det är mer mat än han någonsin har fått. Kanske har kroppen blivit vuxen nu (som snart 9-åring) & babyhullet försvunnit.. ;) Nu ska det bara byggas muckler!

*kl*

vem orkar ha Hitler på besök :angel:

Åh fy!
p085.gif

Kan man inte byta ut mot två kilo halm? Så han har något att tugga på stackarn.

Skönt ändå att veta att man aldrig mer behöver få höra några elaka glåpord om Heddans hull...numera i perfekt,slimmad form
c043.gif

Det är så skönt att kunna göra tvärsäkra uttalanden via telefon o veta att man har en sån auktoritet att de åtföljs pronto....!:devil::devil:

KL

Alla ni som räknat bort mig från Championat och FT-starter 2010 bör göra en omvärdering....:angel:

Nej, möjligtvis 3 men inte mer....:D

Norpan, stjärna behöver hon nog bli med tanke på hur ful hon är i dagsläget....:cool:

Så ful är hon inte alls...:)

Jag tycker du är taskig, hon kan få komma till mig istället där hon kan bli älskad :D

Tjaa eller till oss kan hon få komma också ;) Du vet dottern behöver många hovar att ta hand om:idea:

Senast ändrad av en moderator:

Herregud!:eek: Om jag hade vetat hur många spekulanter det skulle finnas på travar-åsne korsningar hade jag köpt flera....:devil:

Nämen :) Va e det för något, har du köpt en ny eller e de någon du ska starta bara?? :) Spännande!

Så hon lämnar bort Grå & går sen & köper sig nåt nytt?! Stackars Grå, han måste känna sig bortglömd... :devil:

;)

Så hon lämnar bort Grå & går sen & köper sig nåt nytt?! Stackars Grå, han måste känna sig bortglömd... :devil:

;)

Hemligheten är ju den att hon ville bli av med Grå och lyckades lura brun ryttarinna till att tro att Grå var något att ha , bara för att hon sedan skulle kunna köpa sig en brun stjärna :rofl:

:rofl::rofl::rofl:

Fast Grå är nåt att ha :love: han går ju t.o.m på tygeln för pappan....

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka