Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Du är så välkommen så med din fina pålle! Men krumelurerna vinner jag!!:devil:

Min är ju bara tre, men krumelurer visade hon igår att hon kan... Ska bara komma på hur man lär henne att göra dem lite närmare marken...:eek:

Det heter faktiskt "Skolorna över marken" och dom bör inte utföras nära marken....har förstås din intelligenta skimmel fattat direkt men inte du....:devil:

Nåja, du får nöja dig med 3:e platsen då för 1:an o 2:an är redan upptagna!:D

Vill passa på att gratulera Bellapops som sett till att vi fått en ny liten FT-bäbis att se på banorna om några år! Grattis till dottern Bella!:banana::bump:

Här kommer bilder på min grå stolla. Vi får väl se hur hon kan hävda sig nästa år...

CIMG0132.jpg

CIMG0125.jpg

CIMG0098.jpg

Söt bäbis! Häftiga vita prickar på sidan av halsen?

Fuskigt att du har en paddock att vara i...vi har 80 cm snö i vår!:eek:

Japp! Snälla grannen försökte men fick med sig rätt mycket grus ut så det kändes inte som om det var värt det!:o

Japp! Snälla grannen försökte men fick med sig rätt mycket grus ut så det kändes inte som om det var värt det!:o

Ursäkta..... men hur kan han få med sig grus ut om det är 80 cm snö och dessutom varit typ 20 grader kallt till och från :eek:

Man skall använda snöplog och inte plöjplog kan du hälsa han :devil:

Äsch, ni Norrlänningar fattar ingenting! Här i Södern är det ju bara snö, ingen tjäle i marken alltså. Så oavsett vad du använder så är det svårt att inte få med gruset....men hur ska ni kunna förstå nåt sånt som är genomfrusna från september till maj??? :devil:

Ehh, var bor du egentligen människa? Jag pratade med en som har entreprenadfirma innan jul och då var det 45 cm tjäle här...:angel:

Ang paddocken så gäller det bara att rida i den hela tiden så packar det sig, har faktiskt inte skottat:D

Ja det kan man ju undra :confused: Våran paddock är plogad utan att all sand försvann, den sitter ju liksom fast nu ;)

Hmm....o min sambo som har entreprenadfirma jobbar ju i dina trakter o påstår bestämt motsatsen....:D

Knapp.....osv.

FälttävlansNisse har blivit nominerat till
Årets Fälttävlansryttare vid Skånes Ridsportförbunds gala:banana::banana::banana:

Messa:
GALA THERESE
till 72456 för att rösta på Nisse :devil:

/Max von Skitstolt

Men GRATTIS Nisse, vad roligt! Klart jag skickar en röst på dig...men det innebär att du blir skyldig mig en tjänst...:idea::angel::devil:

KL på mig själv...wonderful!:idea:

Eftersom jag känt tvivlen som genomsyrat vissa inte så snälla individer här, så har jag ju känt piskan på ryggen att snarast vara upp till bevis o visa upp Majken här...:angel:

Så här kommer beviset på att hon nu är inriden o klar!:devil: 7 ggr tog det...

30412932.jpg

30412926.jpg

Championatet hägrar...:banana::rofl::banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka