Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja o VEMS förtjänst är det??? Jag kommer aldrig att glömma vad Brun Ryttarinna sa till sin mamma första gången hon provred Grå: VARFÖR går inte Brunt Sto så HÄR????;):angel::cool:

Och för att klarlägga alla "missförstånd" här...en brun åsnetravare kan ALDRIG säger ALDRIG(!!!!!!!!!!!!!!!) ersätta Grå....iaf inte om hon inte hoppar väldigt bra...!:angel::D:devil:

Ja o VEMS förtjänst är det??? Jag kommer aldrig att glömma vad Brun Ryttarinna sa till sin mamma första gången hon provred Grå: VARFÖR går inte Brunt Sto så HÄR????;):angel::cool:
Men brun ryttarinna måste haft tillfällig sinnesförvirring, lätt att få där i Norrland :idea:

Är en hoppåsnetravare!:D ee. Castor-Irco Marco-Mix......den arma kraken kan ju inte rå för att hon är ful som stryk...f.2006 iaf. Snäll som en liten hund men tyvärr från dåliga förhållanden och väldigt väldigt mager i dagsläget. Mitt mammahjärta tillät inte att hon vandrade vidare till nån hästhandlare utan hon fick följa med hem....

Har gått på lösdrift hela sitt liv men på 1 månad har hon lärt sig grimma, grimskaft, sadel o träns o är sutten på dessutom!:o

Har gått på lösdrift hela sitt liv men på 1 månad har hon lärt sig grimma, grimskaft, sadel o träns o är sutten på dessutom!:o[/QUOTE]

Låter finfint förstås, då är hon säkert inhoppad och klar för deb. på Gärds senast väl, så får vi se kräket... :angel::angel:

Har gått på lösdrift hela sitt liv men på 1 månad har hon lärt sig grimma, grimskaft, sadel o träns o är sutten på dessutom!:o

Låter finfint förstås, då är hon säkert inhoppad och klar för deb. på Gärds senast väl, så får vi se kräket... :angel::angel:[/QUOTE]

Tror du nova åker till Gärds :eek: Skulle inte tro det:angel: Ni får nog masa er norrut om ni skall få se den fine :)

Tror du nova åker till Gärds :eek: Skulle inte tro det:angel: Ni får nog masa er norrut om ni skall få se den fine :)[/QUOTE]

:eek::eek: då får det bli u-tube, norrut - det låter långt........:angel:

Låter finfint förstås, då är hon säkert inhoppad och klar för deb. på Gärds senast väl, så får vi se kräket... :angel::angel:

Jamen självklart...och i höst går hon *-igt för dels är jag ju så sanslöst duktig att man rusar upp i klasserna och dessutom är det nya regler för 4-åringar så dom numera får starta upp till **-igt på en säsong....*fniss*

Näe du, denna lilla pärla kommer att få hålla sig häromkring och bli tävlad minimalt med tanke på mitt studiebidrag!:D

Men vad e det du säger??:o
Du har ju lovat att ge mig en riktigt match på championatet;)
Då hade jag ju inte behövt ligga i så hårt o träna:D

Men vad e det du säger??:o
Du har ju lovat att ge mig en riktigt match på championatet;)
Då hade jag ju inte behövt ligga i så hårt o träna:D

Nåja "it isn´t over until the fat lady sings" men jag ligger yttepytte lite efter dig känner jag, din 6 åring har ju redan gått * medans min har tränat terräng på ponnyhinder 2ggr :rofl:

Men träna du på , du kan behöva det försprånget :devil:

Nåväl, skaffa fram en 4-åring så får vi se vem som är The Queen of Krumelurer....:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka