Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

*kl*

Tjapp , första rundan i 1m hoppade han super duper. Runda fina språng med mkt luft fast han var lite tittig och stannade 2ggr , andra rundan i 1m var han trött och hoppade ganska slarvigt och rev två, ett var mitt fel då vi kom helt fel på ettan men det andra kunde han lika gärna dragit upp benen :p

Film tyvärr bara från andra rundan. Den rosa texten är särskilt tillägnad mammaberg :p

http://www.youtube.com/watch?v=3hmr2sZPnuo

hmm... intressant att det "råkar" vara just super-rundan som är filmlös...:devil:

Superrundan med 2 stopp menar du ;) Inte ett dugg konstigt då Sara som filmade var och tävlade i Bollebygd och kom hem lagom till att kunna filma min andra runda :p

Jag alltid själv på tävlingsplatsen och i avsaknad av kamera är skitglad att NÅGON överhuvudtaget kan filma mig, tänker på alla 100 tävlingar som jag gjort på Hille utan film.

Men nu anar jag att DU anmäler dig som frivillig filmare framöver på varenda tävling :devil:

Men du, det finns en sovplats hos mig om du vill komma:D hos den andra QE-hästen. Inget barn eller häst hemma (går hovslagarutbildning). Själv igår jag i sekr på Ryttis, måste få mitt lystmäte tillfredsställt:D

Tack snälla! Vi får se hur det blir...har inte planerat att åka upp men man vet aldrig...

Han e så himla fin att det är löjligt...hur i hela friden kunde du ha sån tur???;)

Galoppen....:love::love: o när han nästan hoppar dig ur sadeln!!!:love::love:

Me like, I WANT!

Han e så himla fin att det är löjligt...hur i hela friden kunde du ha sån tur???;)

Galoppen....:love::love: o när han nästan hoppar dig ur sadeln!!!:love::love:

Me like, I WANT!

Jag nyper mig i armen varenda dag :)

Äntligen har jag lite medvind för en gång skull :love:

:laugh::bump::laugh: Brunt sto skall åka på unghäst VM :laugh::bump::laugh:

Om vi får fatt på sponsorer och skjuts alltså :banana:

Grattis, vad kul!

Ni får väl försöka samåka från norra Stockholm, där finns det ju ett annat ekipage som har blivit uttaget.

Super bra jobbat av Brun Ryttarinna...ja ok då...uppfödarinnan får väl ett grattis också!:D

*kl*

En snabb uppdatering från sandlådan, Pärlan har vilat i några dagar nu efter en intensiv period. Vi har hunnit med rätt mkt på dom här 2 månaderna som jag har haft honom ! en CR-hoppning och 3 hopptävlingar och 2 terrängträningar , ett par hoppträningar för tränare och lite uteritt och dressyr och vila däremellan. Hallelujja vad jag är bra på att planera ;)

Nu laddar vi om inför Markus Fuchs träning i 3 dgr tors-lördag, det skall bli sååååååååååå kul!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka