Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Innebär detta att även Nova kommer till den Kungliga Hufvudstaden?! Gah, bäst att slänga ut soffan/extrasängen/eventuella mattor... :eek:

:D :devil: :D

Snyft...*torkar liten tår ur ögat* vad du är eeeelak....din lilla otäcka! Men jag ska minsann komma ihåg detta när Brun Stor Köttbulle behöver logi...:mad:

*Tänker otäcka små tankar om hur aicha ramlar i vattenhinder efter vattenhinder efter vatt.....*:devil:

Jamen det är ju Wonderful!:bump: Då kan du o jag strutta runt iklädda Rosa o med våra små voffsar i Rosa Koppel! Det blir ju en höjdare för alla som kommer dit....:D

Söööööt!:love::love: Å idag har han visat framfötterna på hoppbana....!

på tal om det ... Blev lite hit och dit och trav mot hindren emellan. Vi skulle börjat på 80 men dom byggde väldigt lågt så vi började på 90. Som tur är kunde människan inte zooma men något ser ni väl :devil:
Filmen från 90 då . Vi fick ett stopp där han stannade och tittade, varför har jag ingen som helst aning om.

http://www.youtube.com/watch?v=j53SvU0gUPs

Snyft...*torkar liten tår ur ögat* vad du är eeeelak....din lilla otäcka! Men jag ska minsann komma ihåg detta när Brun Stor Köttbulle behöver logi...:mad:

*Tänker otäcka små tankar om hur aicha ramlar i vattenhinder efter vattenhinder efter vatt.....*:devil:

Haha, ja, eeelak är ja. Brun Stor Köttbulle åker inte så långt västerut. :angel:

Jag ska inte i några vattenhinder, jag står tryggt på marken vettu. Och skriker på matte & köttbulle... ;)

Men, kommer du till Ryttis? :)

Men guuud vad söt han är när han lägger in några travsteg framför o sen ÄLGAR över! Ser ju ut som om det var 50 cm högt...:D

O vilken galopp han har...jisses..den blir nåt att sitta på i terrängen det!:banana:

Har inga planer på det i dagsläget för jag har ingenstans att sova...:angel::D

Skämtar bara, nej, jag ska nog åka till Örebro o om de ska till Åkerbo men Stockholm är lite väl långt för mig.

Det kändes faktiskt som 50cm :p jag hatar att travhoppa dessutom men han hade ändå koll på sig så det kändes tryggt ändå ;)

Smyger mig in här för att presentera ny medlem i sandlådan.
Våran 3-åring e. Santino
Skall snart få följa med ut på terrängbanan och kolla in läget :)

digitalkamera4_005.JPG

Här igen med "dunderklumpen" i bakrunden som snart ska göra sin första start i fälttävlan, hoppas vi :)
digitalkamera4_010.JPG

Här är "dunderklumpen" första gången på terrängbanan. Jätteduktig :love:
MOV03934_0001332.jpg

suck, varför syns nu inte bilderna? Dom syntes ju på förhandsgranskningen................SCHAAA!

suck, varför syns nu inte bilderna? Dom syntes ju på förhandsgranskningen................SCHAAA!

Jag provar....
MOV03934_0001332.jpg

Aha...nu tror jag att jag vet varför...din sida är låst av ett lösenord så jag kan inte se bilden även om jag lägger den i adressfältet...

Men du, det finns en sovplats hos mig om du vill komma:D hos den andra QE-hästen. Inget barn eller häst hemma (går hovslagarutbildning). Själv igår jag i sekr på Ryttis, måste få mitt lystmäte tillfredsställt:D

Då får du kanske besök av både ryttaren och Lilleman också.... Huset och stallet fullt igen :bump::bump::bump:

Och skulle det gå lika bra som sist, så hittar vi till prisXtra nu ;)

Hmmmm...är det något jag kan/ska göra då???

NYTT FÖRSÖK
Smyger mig in här för att presentera ny medlem i sandlådan.
Våran 3-åring e. Santino
Skall snart få följa med ut på terrängbanan och kolla in läget
th_digitalkamera4005.jpg

Här igen med "dunderklumpen" i bakrunden som snart ska göra sin första start i fälttävlan, hoppas vi
th_digitalkamera4010.jpg

Här är "dunderklumpen" första gången på terrängbanan. Jätteduktig
th_MOV03934_0001332.jpg

...nu har jag tagit dom från annat ställe, så funkar det inte nu så ger jag upp alltså :(

*kl*

Pärlan har kaxat till sig rejält nu efter efter ett tag och efter torsdagens CR , i morgon är det ju tävling på klubben så ikväll så red jag på framridningen, han såg ju banan stå uppställd och var oerhört laddad. Jag skuttade på det lilla hindret satt ner i galopp så han fick rumpan under för första gången sen han kom ooo helvete vilket tryck han har i sig :d Sen förstod han inte varför han inte fick hoppa av in i helvete för stort, finns inte så mkt broms i de lägena :angel:

Skall bli oerhört intressant i morgon, 100 vita grindar och vita lådor har dom plockat fram undrar vad han säger om dom :eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka