San Brasil

Sv: San Brasil

Ja, det är hemskt att ett flertal hästar har avlivats på grund av att dom smittats på en och samma klinik :(

KL

Vad tråkigt :( . Jag har ett sto dräktigt med honom som kommer att föla i slutet av april. Tog några bilder på honom i somras när han stod i hagen på hingststationen. De är inte så bra men här är San Brasil i alla fall:

och här kommer några bilder på San Brasils son ue. Flemmingh-Shogun** . Ett dygn på bilderna :love:.

Hade betäckt om med honom om han funnits kvar i livet!:cry:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 574
Senast: ildiko
·
Avel Har en bekant som frågade om hingsttips till ett av sina ston. Hen önskar en stämpelhingst (hoppning) som ger lite storlek. Stoet är av...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Sporthorse
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 899
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka