Sämsholmsritten

Ewelina

Trådstartare
Är det några som ska vara med där ?
Jag funderar på att vara med på clearrounden eller på Pröva på.
Sämsholmsritten är istället för mössebergsritten, det var ingen bra parkering på mösseberg tydligen :crazy: Hoppas på att det bli måååånga starter, så man kan få se många ryttare rida förbi mitt hus :angel:

Mvh Ewelina

Sv: Sämsholmsritten

Jag tror det... men man vet ju aldrig vad som händer så vi får väl se.

Sv: Sämsholmsritten

Jag har inte bestämt mig ännnu ifall jag ska gå deras 50T eller ta bergarittens 40 cr med mitt sto.
Det är närmare till berga men det brukar vara så många (vilket är roligt) och min häst är lite speciell, Då hon gärna sparkar och är lite knepig. Detta ska bli hennes debuttävling, så jag vill att allt ska gå bra!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 311
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 815
Senast: mamman
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: escodobe
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 009
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar