Sammanträffande?

S

Sentenced

I ungefär en veckas tid så har jag börjat ställa min mobil på alarm när jag ska gå upp på morgonen.
Och varenda dag så händer följande: Min kära vovvsing kommer alltid och väcker mig exakt en minut innan klockan ringer! :confused: Är det här hela tiden bara rena sammanträffanden eller..nåt annat? :confused: Spelar ingen roll vilken tid det är jag ställer den på, alltid en minut innan ändå.. skumt..eller? :)

:bump:

Jo jag håller med.. mystiskt. Visst jag vet att vovvar kan känna på sig saker men ändå.. :confused:

:bump:

PRECIS samma sak har hänt mig! Fast bara två dagar i rad, det är iofs de första två dagarna som jag ställt väckarn tidigt sedan jul. Men ett par minuter före 06.00 har jag blivit väckt av ett voff eller liknande! :eek:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 062
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 620
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 757
Senast: lizzie
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar