Samlartallrik - Welsh Mountain

Lycanthrope

Trådstartare
Vad är det här för någon? Tillhör den någon samling med olika raser? Vad kan den vara värd?

Den är min men jag minns inte riktigt varifrån jag fått den.

PICT0027.jpg

PICT0030.jpg

PICT0031.jpg
 
Sv: Samlartallrik - Welsh Mountain

Jag har för mig att min familj fått en liknande tallrik som pris på welshponnyutställning. Ingen aning om vad den är värd dock.
 
Sv: Samlartallrik - Welsh Mountain

Mooch har hittat den i sin länk. Den är ju fortfarande i produktion så spec värdefull är den inte (än så länge). Men fin är den!
 
Sv: Samlartallrik - Welsh Mountain

Jag har 7 tallrikar ur serien Wild ponies incl. denna du visar. De är underbara allihop. <3 Köpte dem genom en firma här i Sverige och de kostade 245-255 kr incl. frakt/porto.
 
Sv: Samlartallrik - Welsh Mountain

Fyrklövern hade flera såna serier med hästtallrikar, min dotter har fått en av sin farmor med hästar i olika sorters arbeten. Jag tror att det är 7 i varje serie.
 
Sv: Samlartallrik - Welsh Mountain

KL

Tack för alla svar! Attans att den inte är värd så mycket, jag vill inte ha kvar den :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
896
Senast: ameo
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 553
Senast: Squie
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 971
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp