Samla galoppen

S

sufiiee

Jag behöver alla tips jag kan få på alla olika sorters övningar för att kunna träna på att samla traven! :)

Min häst kan i princip bara 2 växlar just nu känns det som och det är framåt (normalt) och snabbare haha. Så behöver därför lite hjälp om hur man kan träna på att samla galoppen. Det är främst hoppningen vi satsar på så att övningarna innehåller bommar/hinder är bra men inget måste! :)

Sv: Samla galoppen

Om du inte kan samla traven ska du inte ens försöka galoppera? Lär dig saker från början, skritt, trav galopp.

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Nova123
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 463
Senast: Fiorano
·
Träning Hej! Jag känner att jag skulle vilja utöka mina och min hästs kunskaper inom dressyren då vi ska pausa hoppningen ett tag. Min häst...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 012
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar