Samba Hit I

majola

Trådstartare
Någon som har eller har träffat/ridit en avkomma efter Samba Hit I?

Vill ni berätta lite om dem?

Sv: Samba Hit I

Stor är det första jag tänker på;)

Delade tidigare stall med en unghäst efter honom och när han var tre år var hans rumpa högre än mina 176 cm!

Det var flera år sen så jag kan inte uttala mig mer men jag har hört även från andra håll att han gett väldigt stora avkommor.

Har en 5-årig valack efter Samba Hit som är super i temp,brun m 2 vita kotor bak,ca 166 cm så väldigt lagom alltså,finns film på yuotube under pianissen sök sen på sacco.:idea:
Vet en annan,sto som är ca 164 cm 3 år så jag har bara sett normalstora,hon är oxå superfin.
Kanonhingst,funderar att betäcka mitt Bellinisto nästa år med honom lr så blir det Don Romantic igen då hon hade ett föl i år som blev smittad av Rotavirus på djursjukhuset och tyvärr dog där.:rofl:

Vad är det mer bakom din häst?

Jag har halva priset på Samba Hit 2009 eftersom mitt sto inte tog sig i år. Dock var Samba Hit panikval och nödlösning i år (ville ha San Amour - var fullbokad, de skickade inget; 2:a val San Remo - var skadad, tappades inte; 3:e val Sir Rubin - ej tillgänglig på skick...) :crazy:

Det ligger ju nära till hands att utnyttja rabatten, men samtidigt börjar man ju fundera ju mer det närmar sig.

Vad är det mer bakom din häst?

Jag har halva priset på Samba Hit 2009 eftersom mitt sto inte tog sig i år. Dock var Samba Hit panikval och nödlösning i år (ville ha San Amour - var fullbokad, de skickade inget; 2:a val San Remo - var skadad, tappades inte; 3:e val Sir Rubin - ej tillgänglig på skick...) :crazy:

Det ligger ju nära till hands att utnyttja rabatten, men samtidigt börjar man ju fundera ju mer det närmar sig.

Det är Samha Hit-Montano,super i alla lägen,är alldrig rädd för nåt,snäll att handskas med så det lutar nog åt honom,hör av dig om jag kan utnyttja din rabatt,ha ha:banana:

Liknande trådar

Hästvård Det här är tredje sommaren som hästen får ont i ländryggsslutet, på vänster sida. Vi har inte rett ut det tidigare men nu är det...
2
Svar
34
· Visningar
1 800
Senast: Corax
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!