Samarbetssamtal

Sv: Samarbetssamtal

Boende mer eller mindre, pappan har ansökt om enskild vårdnad jag om mer boende hos mig.
Men pappan är mer eller mindre inkörd på att knäcka mig psykiskt då det är hans enda chans att få vårdnaden.
Det finns hotbild mm men soc tar inte ansvar för om jag möter karln i korridoren utanför...
Jag mår illa av att vara i samma rum som honom men har gått med på samtal pga att det gynnar mig att vara medgörlig gällande det.

När jag och barnets far gick på samarbetssamtal var det fritt fram att ha med sällskap dit och som väntade i väntrummet tills mötet var avslutat. (hade jag ofta)
För att någon mer ska få vara med under själva mötet krävdes dock att det var godkänt av båda parter.
Lycka till

Får man ha med sig någon vid samarbetssamtal??

ja, sen är det frågan om "någon" är bra eller dålig.

Ett samarbetsamtal är som det sägs samarbete. Du kan ha med dig 36 beväpnade advokater....men vinner du nåt på det???

Ta med dig det som är bra för dig

Senast ändrad:

Vänd på det: skulle du vilja att han hade med sig någon/några?

Är det inte bättre att mötas på lika villkor? Någon som följer dig till dörren så du kan känna dig trygg och som möter upp dig efteråt?

Jo efter telefonsamtalet från soc så. JAg kommer be nån följa med mig och vänta utanför eftersom jag inte vill riskera att möta honom ensam utanför.

Liknande trådar

Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 514
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 527
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 506
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka