CallMeAce
Trådstartare
jo nu är det så här att en familj ringde om min stora b-ponny och var väldigt intresserade vad det verkade som. ponnyn är korsning med bland annat fjording och russ och grov i typen. hon har blivit riden av 60 kg tung ryttare helt utan problem. hemmet verkar otroligt bra med lösdrift och helt naturlig hästhållning, hon kommer bli riden i skogen o få stanna där hela livet förutsatt att inget allvarligt sker. ja familjen verkar helt rätt till min lilla ponny. men nu kommer frågan. hon kommer bli riden av 70 kg tung ryttare ut i skog och så, inte tränad eller så alltså. vad skulle du gjort? de ska komma o titta på henne snart o då får ja ju se hur det ligger till och allt sånt. men ändå, familjen verkar otroligt hästkunniga o erfarna, men jag blir ändå lite orolig för att min ponny kommer få ont i ryggen o sånt där...
detta är ju en fråga jag måste avgöra när jag väl får träffa de som ska rida henne, men jag vill veta vad du skulle gjort?
detta är ju en fråga jag måste avgöra när jag väl får träffa de som ska rida henne, men jag vill veta vad du skulle gjort?