Säkerhetstänk hos Folksam?

Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

om du inte hat fattat det så är inte reklamen på riktigt det är på låsas
 
Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

Och jag tycker att den här tråden är ett exempel på hur JOBBIGA hästmänniskor är :D Härrägud, folk kan inte se en film utan att bitcha över att nosgrimman var alldeles för löst åtspänd.
 
Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

... och där kom jag ihåg varför jag slutade göra inlägg på Buke för flera år sen... *suck* och kryper tillbaka till stenen jag bott under i åratal.
Min mening med inlägget var inte alls att "bitcha över nån löst spänd nosgrimma" - eftersom jag själv jobbar med kommunikation, information, annonser, reklam och liknande tyckte jag det kändes som ett uppenbart skott i foten när ett försäkringsbolag gör så stora tabbar, så aningslöst.
 
Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

men guuud nej, ta det inte så allvarligt! jag håller bara inte med! det var inte meningen att vara otrevlig. därav ":D"-smileyn.

vi uttrycker oss alla på olika sätt :) stanna på buke du så ser du att vissa av oss uttrycker oss lite skarpt även om vi inte menar nåt illa.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 478
Senast: Farao
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 341
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 183
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp