Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på hur jag ska lägga upp morgondagen. Får fortsätta fundera på det i duschen
Men åååå. Stackars dig. Om det kan vara till någon tröst så tar jag fel på datum ideligen, då du är inte ensam. Extra surt när en som du trott att en varit så tidseffektiv och smart...Jag stör mig på att jag trodde jag varit smart och bokat tid hos ortopeden idag kl 11:00 och sen på mammografi kl 12:30.
Perfekt tajming, ställen ligger i princip bredvid varandra.
Bara att hoppa av från pendeltåget (som tar 45 min) och fixa båda grejerna på samma dag.
Kommer till ortopeden. "Nej, du är bokad imorgon kl 11:00"
Tar upp mobilen och konstaterar att det stämmer och att jag dessutom fått ett sms där det tydligt står 10/1 kl 11:00.
Det var inte mycket att göra utan jag tog en fika, gick och klämde in brösten i deras röntgenapparat och sen åkte jag hem.
Imorgon blir det samma resa igen! 45 min på tåget!
I samma kategori faller de som inte vill att barnen ska få baka nått med socker i och därför stod och pureade dadlar till lussebullebaket i julas, eftersom rent socker är så farligt....
b) några galningar som kört hela natten och spelar schlager med jämna mellanrum så rutorna bokstavligen skakar.