Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag har blivit förkyld IGEN när jag precis blivit frisk! Och den här gången har jag totalt lock på höger öra och det gör sjuuuuuukt ont!

Jag stör mig på att jag kört fast 3 gånger idag med lastbilen och släpet. En gång var mitt eget fel, jag fegade och vågade inte ta för mig. Andra gången var det en personbil som inte kunde köra i en rondell, trots fritt. Tredje var plog/saltbilen, som stannde länge i en korsning trots att det var fritt från båda håll...

Men men, nu är jag hemma och just nu kanske jag stör mig på att jag är så sjuhelsikes trött...

Jag stör mig på att jag trodde jag varit smart och bokat tid hos ortopeden idag kl 11:00 och sen på mammografi kl 12:30.
Perfekt tajming, ställen ligger i princip bredvid varandra. :)
Bara att hoppa av från pendeltåget (som tar 45 min) och fixa båda grejerna på samma dag.

Kommer till ortopeden. "Nej, du är bokad imorgon kl 11:00"
Tar upp mobilen och konstaterar att det stämmer och att jag dessutom fått ett sms där det tydligt står 10/1 kl 11:00. :banghead:

Det var inte mycket att göra utan jag tog en fika, gick och klämde in brösten i deras röntgenapparat och sen åkte jag hem.

Imorgon blir det samma resa igen! 45 min på tåget! :mad:
Men åååå. Stackars dig. Om det kan vara till någon tröst så tar jag fel på datum ideligen, då du är inte ensam. Extra surt när en som du trott att en varit så tidseffektiv och smart...

Jag stör mig på alla expediter i klädbutiker som mer eller mindre rusar efter en i syfte att försöka hjälpa till så fort man sätter sin fot i butiken. Låt mig vara! Jag är fullt kapabel att välja min egen garderob, tack så mycket. :meh:

Att grannarna under (thank god) oss barnbarn springer på hälarna. Det låter som en elefanthjord...

I en grupp på fb för målarböcker jag är med på, så är det så jävla många som lägger upp "wip" bilder, där dom har målat en jävla blomma/stammen på ett träd/en liten larv på bilden och så ska dom dela med sig och visa deras "wip" :banghead: Fan ta er, ta och måla klart bilden eller åtminstone ha den halvfärdig! Det är så otroligt störande att se en blek jävla blomstjälk och sen bara omålat :banghead::rage: Ja jag stör mig orimligt mycket. :meh:

1) att min högt älskade katt väcker mig klockan halv två på natten genom att skrika mig i ansiktet och kräva mat för att sedan när jag staplar upp ser att hon har kvar mat i sin skål men att hon uppenbarligen vill ha blötmat vilket hon normalt dissar. Men just nu MÅSTE ha eftersom hon inte får det efter en FORL operation. :meh: Och dessutom när hon fått mig klarvaken går och lägger sig och sover.

b) några galningar som kört hela natten och spelar schlager med jämna mellanrum så rutorna bokstavligen skakar.

Så nu är jag klarvaken, hungrig och trött, samtidigt som jag har hur mycket som helst att göra idag. :mad:

• Gilla
Reactions: MCP
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka