Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som skriver åh istället för och. Herreguuuuuud vad jag vill strypa de
Folk som inte kan skilja på de och dem
Hon har intonation som en av mina kollegor som kommer från Turkiet. Jag tycker snarare att det är kul med omväxling i reklamrösterna. (Sen tröttnar jag på den ändå för att den går så jäkla ofta.)Vet inte om det är sagt tidigare men jag retar mig varje gång jag hör på reklamen för Sängjätten. Vad har hon för underlig dialekt egentligen, jag får ingen ordning på den. " Bara gör det" Spysmiley.
Kassabiträdet på konsum som bestämt enbart skulle tilltala och titta på min pojkvän.. trots att det var jag som genomförde handlingen och betalade..Någraveckor sedan men stör mig fortfarande så fort jag ser hans nylle.
Åhh, pojkvännens?Kassabiträdet på konsum som bestämt enbart skulle tilltala och titta på min pojkvän.. trots att det var jag som genomförde handlingen och betalade..Någraveckor sedan men stör mig fortfarande så fort jag ser hans nylle.
Åh, påminner mig om när jag och sambon var på Clas Ohlson och det var en tjej i vår ålder i kassan. Det var ganska uppenbart att jag och killen var där ihop, men vi behandlades så himla olika. När sambon kom i kassan var det värsta "heeeeeeej, ha en bra dag, hihi" och när hon vände sig till mig blev det stoneface "hej."
Det kan ju vara en förklaring till varför jag inte går till det och tycker att det låter " fel", tack för svaret!Hon har intonation som en av mina kollegor som kommer från Turkiet. Jag tycker snarare att det är kul med omväxling i reklamrösterna. (Sen tröttnar jag på den ändå för att den går så jäkla ofta.)