Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig så otroligt mycket på alla "jag och hjärtat/älsklingen/snuttigullet har bestämt att vi inte ska ge varandra julklappar i år men jag kan ju inte låta bli att köpa/göra/ge något *thihi så busig jag är*" :wtf::wtf:

Förekommer otroligt mycket i en sömnadsrelaterad grupp på fb jag är med i :meh: *om jag har sytt det själv så gills det ju inte eller hur?* :wtf::banghead::banghead:
Kul att vara den andra partnern som inte har köpt nått eftersom man har kommit överens om att INTE ge något :meh:

Ansökte nyss om nytt pass och har både verbalt och i skrift blivit påmind om att ta med mitt nuvarande, eller annan legitimation, när jag hämtar ut det.

but-why.gif

(Gällande passet ska visst makuleras och det kan jag förstå. Men hur funkar det då att ha med sig ID istället?)

Varför hittar jag ingen möjlighet att kontakta Blocket?? Jag vill inte leta i kunskapsbasen goddamnit; jag vill lämna ett (TVÅ!) förbättringsförslag. Morons. :rage:

Men tack. :love: Antar att de är ovana vid konstruktiva förslag till förbättringar; eftersom de gör det så besvärligt som möjligt att få kontakt. :devil:

Nej, det är för att annars skulle de ha så många som frågar om saker man får svar på i FAQ:en. Jag känner en stackare som jobbat på deras kundtjänst :crazy:

Något som stör mig så in i helvete mycket är att jag skulle lyxa till det med att äta pizza idag, något som händer typ en gång om året, så kommer jag hem och öppnar kartongen och det är inte den pizzan jag beställde och betalade för?! Istället har jag fått en äcklig jävla pizza fullproppad med lök, jag avskyr lök!!!!

Något som stör mig så in i helvete mycket är att jag skulle lyxa till det med att äta pizza idag, något som händer typ en gång om året, så kommer jag hem och öppnar kartongen och det är inte den pizzan jag beställde och betalade för?! Istället har jag fått en äcklig jävla pizza fullproppad med lök, jag avskyr lök!!!!
Men åååå! Vilken besvikelse :(.

Åh nej! Förstår din irritation till fullo! Blev utan sås på min pizza en gång, inte lika grov miss som din, men ändå våldsamt irriterad :rage:

Ja då hade jag faktiskt också blivit sur!

Stör mig på att det vissa gånger inte finns en grabb inom synhåll att ragga på, för att i nästa stund står det 4 på rad och man vet inte vilken man ska välja...:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka