Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej men låtna va. Även om man inte lärt sig de/dem så ska man ju inte bli uppfostrad i den här tråden :).
Nej, jag bad henne bara att inte använda dem eftersom jag stör mig orimligt mycket på det precis som tråden heter, jag har inte menat att vara dryg men tycker jag fick ett jäkligt snorkigt svar av någon som kan ta reda på det själv isf.

Nej, jag bad henne bara att inte använda dem eftersom jag stör mig orimligt mycket på det precis som tråden heter, jag har inte menat att vara dryg men tycker jag fick ett jäkligt snorkigt svar av någon som kan ta reda på det själv isf.
Fast jag tycker inte att man kan be nån sluta skriva nåt, även om man tycker det är fult. Jag fattar att hon lackade, det hade jag också gjort faktiskt.

Jag ska kontrollera grammatiken i mina inlägg hädanefter.. :cool::banghead:

Jamen jag säger ju det! Alltid när nån säger Nanna kudde, sussa sängen etc så tänker jag på det där asvidriga uttrycket :cry:.

Du har mitt medlidande!

Ja, det är faktiskt alltid ett vidrigt ord. Folk som ska "köpa snask", folk som ska sitta och "snaska på lite godis". På samma äckliga tema: moffa. Vidrigt.

Haha! Ja det låter verkligen som att man sitter och slabbar med chokladen i hela ansiktet :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka