Haha! Alltså när någon skriver "natti" till mig, så skulle jag ju aldrig svara till personen och be den använda ett annat uttryck, så ja det är okej!Jag säger Nattinatti men det var väl okej? Med vänlig hälsning, inte i 40-årsåldern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Alltså när någon skriver "natti" till mig, så skulle jag ju aldrig svara till personen och be den använda ett annat uttryck, så ja det är okej!Jag säger Nattinatti men det var väl okej? Med vänlig hälsning, inte i 40-årsåldern
Eftersom DE inte fattar när DE ska skriva DE istället för DEM.
Fast korkade lilla jag kanske aldrig har fått lära mig det. Så tack för den.Eftersom DE inte fattar när DE ska skriva DE istället för DEM.
Håller helt med. Det heter demstol, tingsrättsdem, demherre, deminans, demkraft, demkyrka osv.Men varför be nån skriva Dom istället för det korrekta? Det är ju ännu mer störande
Nämen dom är väl ok? Bättre än felaktigt de och dem:ande kan jag tycka.
Dòm.Jag har så svårt för Dom. Det ser så...fel ut. Som fjuttar åt fel håll.
Fast korkade lilla jag kanske aldrig har fått lära mig det. Så tack för den.
Äsch, inte då! Du är en slug rackare
Åh, då förstår jag att det smärtar .Jag har så svårt för Dom. Det ser så...fel ut. Som fjuttar åt fel håll.
Värsta varianten: D`omD'om.
Då måste jag få fråga om du är född -73 som i ditt användarnamn?
För intressant nog så stöter jag mest på uttrycket "natti" bland personer som är i 40-årsåldern!
Värsta varianten: D`om
Så bara för att du inte har lärt dig, så vägrar du lära dig? "Nej, jag fick inte lära mig högertrafik när jag tog körkortet så jag fortsätter köra på vänster sida."Fast korkade lilla jag kanske aldrig har fått lära mig det. Så tack för den.
Nej fast du förklarade ju inte heller skillnaden eller hur jag ska använda vad. Du bad mig bara att sluta.Så bara för att du inte har lärt dig, så vägrar du lära dig? "Nej, jag fick inte lära mig högertrafik när jag tog körkortet så jag fortsätter köra på vänster sida."
Men nej!Apropå natti: nanna kudden
Nej fast du förklarade ju inte heller skillnaden eller hur jag ska använda vad. Du bad mig bara att sluta.
Tråden heter inte lär mig skilja på när jag ska använda de eller dem utan saker jag stör mig orimligt mycket på.Nej fast du förklarade ju inte heller skillnaden eller hur jag ska använda vad. Du bad mig bara att sluta.
Apropå natti: nanna kudden