Då måste jag få fråga om du är född -73 som i ditt användarnamn?Oups! Jag säger alltid natti
För intressant nog så stöter jag mest på uttrycket "natti" bland personer som är i 40-årsåldern!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då måste jag få fråga om du är född -73 som i ditt användarnamn?Oups! Jag säger alltid natti
Stör mig på "starta upp" och "öppna upp". STARTA och ÖPPNA för bövelen!
Och backa bak!
Haha men det kan ni ju inte störa er på! Det är ju helt vanligt och OK talspråk .Och "i bak". Sadeln ligger bra fram men glappar i bak. Ett lyse i bak är trasigt. Jaha
Men jag har fortfarande inte sett den där jäkla bussen och nåt måste jag ju störa mig på.Haha men det kan ni ju inte störa er på! Det är ju helt vanligt och OK talspråk .
Jag tyckte jag bad snällt, men dryg fungerar visst när det är du som är det?dom Kan du vara snäll och vara lite mindre dryg?
De som aldrig fick lära sig att skilja på de eller dem bör använda sig av dom eller konsekvent använda sig av de istället enligt länk.
Men jag har fortfarande inte sett den där jäkla bussen och nåt måste jag ju störa mig på.
Då är det okej! Såklart .Men jag har fortfarande inte sett den där jäkla bussen och nåt måste jag ju störa mig på.
Jag tyckte jag bad snällt, men dryg fungerar visst när det är du som är det?
De som aldrig fick lära sig att skilja på de eller dem bör använda sig av dom eller konsekvent använda sig av de istället enligt länk.
De som får högt blodtryck av andra människors felaktiga användande av de och dem bör ta ett glas vin och chilla lite.De som aldrig fick lära sig att skilja på de eller dem bör använda sig av dom eller konsekvent använda sig av de istället enligt länk.
@Ninnurur : Haha "backa bak"!
Samma här. Då skriver jag hellre felaktigt "dem".Men jag blir upprörd av DOM!
Och jag av DEM istället för när det SKA vara DE!Men jag blir upprörd av DOM!
Då måste jag få fråga om du är född -73 som i ditt användarnamn?
För intressant nog så stöter jag mest på uttrycket "natti" bland personer som är i 40-årsåldern!
Dem som får högt blodtryck av andra människors felaktiga användande av de och dem bör ta ett glas vin och chilla lite.
Samma här. Då skriver jag hellre felaktigt "dem".
Haha, ja jag har säkerligen också använt det uttrycket, men när jag tänker på det så är det ju rätt lustigt!Det har vi alltid sagt om hästtransporten, när den står mitt på gårdsplanen och nån tycker att den ska köras undan: "Kan du backa bak transporten?" Alltid!
Och jag av DEM istället för när det SKA vara DE!
Nämen dom är väl ok? Bättre än felaktigt de och dem:ande kan jag tycka.Men jag blir upprörd av DOM!
Eftersom DE inte fattar när DE ska skriva DE istället för DEM.Men varför be nån skriva Dom istället för det korrekta? Det är ju ännu mer störande
Jag säger Nattinatti men det var väl okej? Med vänlig hälsning, inte i 40-årsåldern