Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mia_R @Hyacinth Den utbredda demfobin här är så välkänd vid det här laget att jag blir galet full i skratt varje gång det kommer ett I mitt stall är dem dumma mot hästarna och dem tar inte in dem när det regnar, dem får gå ute och frysa-inlägg.

Jag ser liksom framför mig hur halva Buke sitter och gnager på tangentbordet för att inte rasa ut i tråden. :laugh:

@Mia_R @Hyacinth Den utbredda demfobin här är så välkänd vid det här laget att jag blir galet full i skratt varje gång det kommer ett I mitt stall är dem dumma mot hästarna och dem tar inte in dem när det regnar, dem får gå ute och frysa-inlägg.

Jag ser liksom framför mig hur halva Buke sitter och gnager på tangentbordet för att inte rasa ut i tråden. :laugh:

Schhhhhh. Jag får krupp:o
Jag blir jällefall inte så krängt att jag anmäler det.

Du glömde ticsen. Samt blodtryckshöjningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka