Jag delar en del bilder på fb från instagram. Har ganska många vänner som inte har instagram och visa saker vill jag visa för alla. Som tex min hund
Så gör jag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag delar en del bilder på fb från instagram. Har ganska många vänner som inte har instagram och visa saker vill jag visa för alla. Som tex min hund
Och backa bak!Stör mig på "starta upp" och "öppna upp". STARTA och ÖPPNA för bövelen!
Stör mig på "starta upp" och "öppna upp". STARTA och ÖPPNA för bövelen!
Och "i bak". Sadeln ligger bra fram men glappar i bak. Ett lyse i bak är trasigt. JahaOch backa bak!
Fast det är skillnad på att skriva "natti, natti" än att bara skriva "natti". Båda är störiga, men just ETT "natti" ärHahaha!
Jag tycker det är mysigt, natti, natti sov så gott är min standard till mina kollegor när vi sover borta.
Fast det är skillnad på att skriva "natti, natti" än att bara skriva "natti". Båda är störiga, men just ETT "natti" är
HAHA, jag hade svarat "SKÄRP DIG" på det! Med dem stora bokstäverna också!Haha!
Till en av mina kollegor säger jag natti snuttiplutti
HAHA, jag hade svarat "SKÄRP DIG" på det! Med dem stora bokstäverna också!
Hm, kan du vara snäll och använda dig av dom istället för dem när du skriver, jag stör mig nämligen orimligt mycket på felaktivt användande av dem ...HAHA, jag hade svarat "SKÄRP DIG" på det! Med dem stora bokstäverna också!
Hm, kan du vara snäll och använda dig av dom istället för dem när du skriver, jag stör mig nämligen orimligt mycket på felaktivt användande av dem ...
@Mia_R @Hyacinth Den utbredda demfobin här är så välkänd vid det här laget att jag blir galet full i skratt varje gång det kommer ett I mitt stall är dem dumma mot hästarna och dem tar inte in dem när det regnar, dem får gå ute och frysa-inlägg.
Jag ser liksom framför mig hur halva Buke sitter och gnager på tangentbordet för att inte rasa ut i tråden.
JällefallSchhhhhh. Jag får krupp
Jag blir jällefall inte så krängt att jag anmäler det.
@Mia_R @Hyacinth Den utbredda demfobin här är så välkänd vid det här laget att jag blir galet full i skratt varje gång det kommer ett I mitt stall är dem dumma mot hästarna och dem tar inte in dem när det regnar, dem får gå ute och frysa-inlägg.
Jag ser liksom framför mig hur halva Buke sitter och gnager på tangentbordet för att inte rasa ut i tråden.
dom Kan du vara snäll och vara lite mindre dryg?Hm, kan du vara snäll och använda dig av dom istället för dem när du skriver, jag stör mig nämligen orimligt mycket på felaktivt användande av dem ...
Stör mig oerhört mycket på dem som önskar mig eller någon annan "Natti".
Alltså det kryper verkligen i hela kroppen när jag ser ordet! SÄG GOD NATT FÖR HELVETE!