Pussa myspinne, heter det.
På samma tema, vad sägs om slaska mule?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pussa myspinne, heter det.
På samma tema, vad sägs om slaska mule?
Apropå natti: nanna kudden
Jag säger att jag ska gå och prata med kudden. Är det lika illa?
Men det är bra mycket äldre än Familjeliv.
Hörde nyss en göteborgsk rektor på P1 säga "informerat beslut".
För i helvete. En person kan vara informerad men inte beslutet. Gah!
Playing the skin flute.Jo, det förstår, jag visste inte att det var ett kriterium. Inte kommer väl snaska kotte därifrån?
Jag stör mig på att jag fått stopp i toan för typ miljonte gången sen jag flyttade in för ett år sen... Jävla skit-toa
Men sms kostar ju pengar!!!Alla som ska kontakta en på Messenger fastän dom har mitt nummer
Snapchat. Sämsta skiten ever Och folk envisas med att skicka hela tiden.
Inte för mej. Dessutom måste man ju ha surf för att kunna använda messenger. Så det kostar pengar det med i så fall. Och ibland tar surfen slut. Dom som kontaktar mej är såna som inte betalar för sms.Men sms kostar ju pengar!!!
Eller dom som tar kort så bara halva ansiktet syns Otroligt vanligt förekommande på Tinder, fattar inte vad fan killarna tänker med så sjuk irriterande att bara se halva ansiktet.Jag stör mig på alla som tar foton på snedden för att det ska se konstnärligt (?) ut.
Hahaha äntligen någon i samma båt! Sms är gratis för mig, men surfen vill jag inte använda i "onödan"!Inte för mej. Dessutom måste man ju ha surf för att kunna använda messenger. Så det kostar pengar det med i så fall. Och ibland tar surfen slut. Dom som kontaktar mej är såna som inte betalar för sms.