Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på vuxna människor som tillämpar "om mamma säger nej till glass, fråga pappa"-principen i arbetslivet. Ni vet - man får ett svar man inte ville ha och istället för att deala med situationen frågar man så många personer man kan i hopp om att a) de inte ska prata med varandra och b) man till slut får svaret man vill ha.

Jag stör mig orimligt mycket på folk som inte använder smileys för att understryka att de skriver en status de finner roande, utan istället skriver "skratt" eller "s" för att visa att de är lite finurliga eller fnissiga. Vad är det för fel på en :D, en :rofl: eller en :p ?!

Jag tror att vi kan ha haft uppe detta i en tidigare tråd, men jag blir tokig på det besläktade fenomenet *ler* *skrattar* osv. Är vi på Aftonbladets chatt 1997 ellerrrr?

@Anna @Miao nu känner jag mig träffad men att jag gör så beror på att min dumma smartphone vägrar smiley. Så jag MÅSTE gör *skrattar*-varianten om jag ska få fram det. När det inte gäller de få jag kan i huvudet vill säga. Typ : ) : p : D ; ) fast sammansatta då såklart.

Stör mig fortfarande på min "nyfunna" vän som fortfarande fortsätter att berätta om saker jag inte ens bett om. Spelar ingen roll vad jag svarar eller OM jag ens svarar.

Jag hatar *ler* det är så vidrigt och får mig att vilja skrika rakt ut :rage:

Mmm. En kille som försökte ragga på mig för ett tag sedan körde med det konstant. Jag tyckte att det kändes läbbigt även om jag inte tror att han är obehaglig alls egentligen.

Minst 3 personer på bussen låter som att de har en dödlig tbc going on. En person sitter och hostar rakt ut :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka