Jag stör mig på att min mobil inte har samma smileys som buke har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig orimligt mycket på folk som inte använder smileys för att understryka att de skriver en status de finner roande, utan istället skriver "skratt" eller "s" för att visa att de är lite finurliga eller fnissiga. Vad är det för fel på en , en eller en ?!
Jag tror att vi kan ha haft uppe detta i en tidigare tråd, men jag blir tokig på det besläktade fenomenet *ler* *skrattar* osv. Är vi på Aftonbladets chatt 1997 ellerrrr?
Fullt rimligt att störa sig på!Jag stör mig på att min mobil inte har samma smileys som buke har.
Jag tror att vi kan ha haft uppe detta i en tidigare tråd, men jag blir tokig på det besläktade fenomenet *ler* *skrattar* osv. Är vi på Aftonbladets chatt 1997 ellerrrr?
Elgigantens reklam "säg det med grej". Det heter säg det med en grej!
Jag hatar *ler* det är så vidrigt och får mig att vilja skrika rakt ut
Mmm. En kille som försökte ragga på mig för ett tag sedan körde med det konstant. Jag tyckte att det kändes läbbigt även om jag inte tror att han är obehaglig alls egentligen.
Mmm. En kille som försökte ragga på mig för ett tag sedan körde med det konstant. Jag tyckte att det kändes läbbigt även om jag inte tror att han är obehaglig alls egentligen.
Jag hatar *ler* det är så vidrigt och får mig att vilja skrika rakt ut
Right? Uhhh. Som sagt så tror jag att han är superreko och verkligen inte försökte verka sliskig, men det var SÅ avtändande. Det och att han inte visste vad "skämt åsido" innebär eller hur det skrivs