Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Era karlar verkar ha bra ethosÄr våra karlar släkt? inte samma fras men just det där retsamma
Det funkar inte på mig heller längre utom när jag har PMS
Verkar gå mycket ihop med bristen på källkritik. Folk tror ju på allt de läser nuförtiden och hur ska man kunna argumentera mot någon som har bristfällig fakta?Att argumentera är något som börjar gå förlorat i vårat samhälle tycker jag. Jag ser det på mina skol-elever. Man kallar någon för ett skällsord och så är saken klar typ.
Som alternativ kan man ha en slinga med blinkande lampor i olika färger. Kan lindas runt flaggstången eller sättas upp utefter hela husväggen. Party party! (nej förresten...)
Fast du vet inget om deras situation. Det kanske var barnets enklaste krav och föräldern gick med på det för att hen hade migrän?Att ungen på affären som gick efter föräldern gnälltjatandes GLASSGLASSGLASS GLASSGLASSGLASS GLASSGLASSGLASS GLASSGLASSGLASS GLASSGLASSGLASS GLASSGLASSGLASS
faktiskt fick glass.
Två verkligt orimliga saker.
Folks selfieminer. Det finns säkert stor risk att jag är en hycklare här, då även jag kanske har en selfiemin jag inte är medveten om.
Speciellt störande är det när folk pressar ihop munnen, som när man ska se sådär "hmpf-bestämd" ut, men lite mera neutral. Vet inte om de försöker skapa smilgropar. Gärna ska det dessutom vara fotograferat aningen uppifrån, så kindbullarna ser större ut, och hakan mindre.
Jag upptäckte just vad man får betala för ett par äkta ugg-boots. Hur i h*lvete kan någon vilja betala sådär mycket för något sådär fult. De ser inte ens bekväma ut i mitt tycke. De ser ju snedgågna ut från ny, och som om man gått ut i sina hemma-mys-tofflor. (Jo, jo, jag vet det där om smaken och baken och allt sånt, men det här är ju en tråd för störningsmoment )
Exakt. Det är därför det är en fullkomligt orimlig sak att störa sig på. Jag har ju inget alls med det att göra.Fast du vet inget om deras situation. Det kanske var barnets enklaste krav och föräldern gick med på det för att hen hade migrän?
Jag blir enormt provocerad när folk klagar på småsaker i andras föräldraskap.
Haha, den har vi gnällt över förut härEn sak som verkligen är helt orimlig att störa sig på: när någon säger (eller ännu värre skriver) smärtis istället för smärtlindring Det gör ont i min själ och jag vill slå någon och börja gråta. Jag kanske behöver terapi?
...och jag stör mig på mig själv som alltid tar min sömnis försent och kommer i säng på tok för sent varje natt.@ylvali2 Kom på en till: sömnis. Har sett den ibland på buke.
Jag hade ändå sagt nej till ungen oavsett migrän, diarré, halsont eller vad som helst.Fast du vet inget om deras situation. Det kanske var barnets enklaste krav och föräldern gick med på det för att hen hade migrän?
Jag blir enormt provocerad när folk klagar på småsaker i andras föräldraskap.
Då kan du inte ha riktig migrän.Jag hade ändå sagt nej till ungen oavsett migrän, diarré, halsont eller vad som helst.