Fast du kan ju omöjligt veta hur jag som person fungerar vid riktig migrän. Alla är ju olika!Då kan du inte ha riktig migrän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du kan ju omöjligt veta hur jag som person fungerar vid riktig migrän. Alla är ju olika!Då kan du inte ha riktig migrän.
Ja det var lite min mening med svaret. Alla är olika, vilket du inte vill godta i ditt första svar till mig...Fast du kan ju omöjligt veta hur jag som person fungerar vid riktig migrän. Alla är ju olika!
Jovisst godtar jag det, jag skrev bara vad jag hade gjort! Och då påstod du att jag aldrig kan ha haft riktig migrän.Ja det var lite min mening med svaret. Alla är olika, vilket du inte vill godta i ditt första svar till mig...
Ja det var lite min mening med svaret. Alla är olika, vilket du inte vill godta i ditt första svar till mig...
Det där tuggummit var kanske ett sätt att öht komma ut ur affären. Ni såg ner på föräldrarna för det, hur illa hade det varit om barnet fått ett riktigt utbrott?Jag förstår absolut att alla är olika men det jag inte förstod när jag jobbade på ICA var föräldrar som bogserat runt ett skrikande barn hela vägen genom affären och sagt "nej" hela tiden bara för att falla till föga vid kassan och köpa ett tuggummi eller liknande. Nog sjutton hände samma sak igen, barnet hade ju då lärt sig att det fungerar.
Menar du att det hade varit ett problem om barnet fått ett riktigt utbrott?Det där tuggummit var kanske ett sätt att öht komma ut ur affären. Ni såg ner på föräldrarna för det, hur illa hade det varit om barnet fått ett riktigt utbrott?
Ninnurur, alla är experter på hur lätt det är att stå emot tjatande barn när de inte har barn själva . Det är så lätt att säga hur RÄTT man alltid skulle göra när man inte på en daglig basis står i en affär med dunjacka på och svettan rinnandes, trött som fan och man bara vill hem och man försöker välja sina strider.Det där tuggummit var kanske ett sätt att öht komma ut ur affären. Ni såg ner på föräldrarna för det, hur illa hade det varit om barnet fått ett riktigt utbrott?
Ninnurur, alla är experter på hur lätt det är att stå emot tjatande barn när de inte har barn själva . Det är så lätt att säga hur RÄTT man alltid skulle göra när man inte på en daglig basis står i en affär med dunjacka på och svettan rinnandes, trött som fan och man bara vill hem och man försöker välja sina strider.
Det där tuggummit var kanske ett sätt att öht komma ut ur affären. Ni såg ner på föräldrarna för det, hur illa hade det varit om barnet fått ett riktigt utbrott?
Exakt. Precis som du blir jag irriterad när folk klagar över slappa föräldrar som de sett på stan.Det där tuggummit var kanske ett sätt att öht komma ut ur affären. Ni såg ner på föräldrarna för det, hur illa hade det varit om barnet fått ett riktigt utbrott?
Jag tycker att så länge barnet inte far illa så ska man skita i hur andra sköter uppfostran.
Jag har barn själv men jag skulle aldrig ha åsikter om hur en annan förälder löser en konflikt. Hot och mutor är oerhört effektivt
Jag kan ta bördan från dig!Stör mig orimligt på att jag vann två kilo choklad på Liseberg igår.
Stör mig orimligt på att jag vann två kilo choklad på Liseberg igår.
Jag kan ta bördan från dig!
Fan! När jag läste detta kom jag på att jag har en ask choklad i skafferiet som jag glömt bort!!!!
Stör mig orimligt på att jag vann två kilo choklad på Liseberg igår.