Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Loggan ser ju ut som "Tui".Fritidsresor! Eller ja, Tui som de visst bytt namn till. Vad är det för jäkla namn?!
Du har väl de emojis som du använder mest längst fram? På tangentbordet, nere i vänster hörn, efter ABC-knappen har jag en klocksymbol. Ofta använda ligger alltid först! Vad har du för konstig iPhone?Jag stör mig på att hjärta-emoijerna i min iPhone ligger jättelångt bak i emoijlistan så jag måste scrolla massor för att komma till dem. Så urbota korkat! Såna viktiga emoijer ska ju ligga precis i början, nu ligger dom efter både verktyg, kalendrar och anteckningsböcker i den långa listan. Nästan längst bak! HUR kan så viktiga emoijer ligga så LÅNGT BAK??
Stör nästan ihjäl mig på sånt här;
"Livet blir vad man gör det till"
"Men ryck upp dig nu"
"Det är bara att *valfritt ord*"
Osv osv osv.
Åh! Lider med dig! När jag skulle säkerhetskopiera för att byta från iPhone5 till iphone 5s la jag 8h (!!!) på att lösa det. ORIMLIGT att behöva lägga en arbetsdag på detKvällens störningsmoment (förutom väljarna på andra sidan pölen, men det är högst rimligt att störa sig på dem) är att försöka säkerhetskopiera telefonen till iTunes.
Tekniken vill inte och sprutar ur sig dåliga ursäkter till varför ingenting går.
1. "uppdatera iOS!" Nej tack, det är inte ens helt kompatibelt med min gamla 4s.
2. "du är inte ansluten till nätverk" Eh jo? Dessutom har jag en SLADD mellan dator och telefon så nätverk borde inte behövas för att överföra information.
3. "det avbröts för att det tog för lång tid" Jotack jag märker det. Lägg på ett kol istället för att gnälla.
4. "kunde inte slutföra eftersom iPhone kopplades bort" Fel igen. Sladdjäveln sitter fortfarande i. Och enheten syns i menyn, vilket den inte gör om man drar ut sladden.
Upprepa punkt 4 14438096743222132567898099877 gånger.
Jag insåg idag att jag stör mig orimligt mycket på när polisen kör förbi oss med massor av bilar, men inte berättar varför
Jag antar att dom är ute och tränar typ omkörning med tanke på vart jag bor, att det inte är några sirener inblandade och det alltid är typ 3-6 bilar åt gången. Men ÄNDÅ! Borde jag inte få veta?!
Mvh KRÄNGT
Jo, men om jag inte använder en viss emoij på ett tag, eller använder flera andra som petar ut mina favvosar ur topplistan, åker de tillbaka till världens ände dit jag måste scrolla. Olikfärgade hjärtan, alltså. De måste väl vara bland de mest använda emojisarna av alla? VARFÖR överhuvudtaget lägga dem nästan längst bak? Det känns som om de retas medvetet.Du har väl de emojis som du använder mest längst fram? På tangentbordet, nere i vänster hörn, efter ABC-knappen har jag en klocksymbol. Ofta använda ligger alltid först! Vad har du för konstig iPhone?
Det där är som korven vid Börjes där jag var för många år sen förvisso, typ korv 1 kr, bröd 10 kr, en klick ketchup 5 kr osv....Jag retar fucking ihjäl mig på lunchrestaurangerna på företaget där jobbar.
De har helt vanlig svensk deprimerande lunchmatsmat som kostar typ 75-80 spänn, men överallt sitter det små lappar som upplyser en om:
1 extra köttbit/biff etc: 10 kr extra
1 bit bröd: 7 kr extra
2 bitar bröd: 10 kr extra
1 glas mjölk: 7 kr extra
osv
Vafan liksom. Det är inte så en dagens lunch fungerar
I ren ilska ser jag alltid till att smussla ned minst en bit bröd i fickan, blir så jävla provocerad