Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvällens störningsmoment (förutom väljarna på andra sidan pölen, men det är högst rimligt att störa sig på dem) är att försöka säkerhetskopiera telefonen till iTunes.
Tekniken vill inte och sprutar ur sig dåliga ursäkter till varför ingenting går.
1. "uppdatera iOS!" Nej tack, det är inte ens helt kompatibelt med min gamla 4s.
2. "du är inte ansluten till nätverk" Eh jo? O_o Dessutom har jag en SLADD mellan dator och telefon så nätverk borde inte behövas för att överföra information.
3. "det avbröts för att det tog för lång tid" Jotack jag märker det. Lägg på ett kol istället för att gnälla. :meh:
4. "kunde inte slutföra eftersom iPhone kopplades bort" Fel igen. Sladdjäveln sitter fortfarande i. Och enheten syns i menyn, vilket den inte gör om man drar ut sladden.

Upprepa punkt 4 14438096743222132567898099877 gånger.
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Jag stör mig på mina kollegor som utgår från att vi andra är dumma i huvudet alternativt väldigt väldigt glömska.

Kollega frågar oss andra om någon kan tänka sig att ta hens pass på dag xx. Ingen kan.

På dag xx ringer bemanningen för då är kollegan lämpligt sjuk, gärna med kort varsel. Jo men tjena :grin:

Detta upprepas med jämna mellanrum och gärna när det handlar om de sämsta passen som ingen vill ha. :up:
Jag vill också ha en så pålitlig sjukdom som oftast infaller alla dagar jag inte vill jobbs och så kollegor då som inte ser sambandet :D

Jag stör mig orimligt på att jag ryser från fötterna till nacken varenda gång jag måste ta något ur morteln för att naglarna raspar i,det är en stenmortel så det är orimligt störande att det inte fungerar att använda en sked, gaffel eller något annat för att slippa få känslan av att dra naglarna mot en griffeltavla.
:yuck:

Jag stör mig orimligt på att jag ryser från fötterna till nacken varenda gång jag måste ta något ur morteln för att naglarna raspar i,det är en stenmortel så det är orimligt störande att det inte fungerar att använda en sked, gaffel eller något annat för att slippa få känslan av att dra naglarna mot en griffeltavla.
Slickepott?

Fritidsresor! Eller ja, Tui som de visst bytt namn till. Vad är det för jäkla namn?! :cautious:

Det undrar jag också! Tui är en sorts ostkex i min värld.

Eller vänta nu. Haha, de heter ju Tuc! Sorry, jag har gått och irriterat mig på Stöld av Varumärke i flera veckor.

Annars stör jag mig på folk som TACKLAS med axlar och armbågar för att få gå på bussen först. Ja, det är kallt och alla vill gå på bussen och gärna få en sittplats, men uppför er som folk för farao. Inte orimligt, antar jag, men... ändå.

Det undrar jag också! Tui är en sorts ostkex i min värld.

Eller vänta nu. Haha, de heter ju Tuc! Sorry, jag har gått och irriterat mig på Stöld av Varumärke i flera veckor.

Annars stör jag mig på folk som TACKLAS med axlar och armbågar för att få gå på bussen först. Ja, det är kallt och alla vill gå på bussen och gärna få en sittplats, men uppför er som folk för farao. Inte orimligt, antar jag, men... ändå.

Jag säger bara armbåge. Helst i skrevet. Alternativt knytnäve/väska i skrevet om de är korta :p

Ta ur??

Man vänder väl upp och ner och knackar ur det med stöten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka