Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
:bow: :bow:

Tar detta som att den kan hitta på andra saker av sig själv ändå? Men åndå skönt att slippa telefonsamtalen :angel:

Tack för försöket @mandalaki :D

Man kan krångla sig runt det hela genom att slå på Siri men inte tillåta Siri att härja när skärmen är låst (för Siri har tydligen företräde framför röststyrningen), men det har jag inte orkat pyssla med själv.

Man kan krångla sig runt det hela genom att slå på Siri men inte tillåta Siri att härja när skärmen är låst (för Siri har tydligen företräde framför röststyrningen), men det har jag inte orkat pyssla med själv.
Ah, som @mandalaki sa då :idea: Testar det du sa först, funkar det slipper jag görna slå igång Siri, har sån aversion mot henne ;)

Jag stör mig på att mitt badkar är för kort för min 179 cm långa kropp. Vill kunna vara helt under vattnet, med bara huvudet uppe.

Påminner mig om när vi flyttade när jag var höggravid. Nya boendet hade badkar och jag längtade efter när min tunga gravida kropp skulle sjunka ned i ett lyxigt avslappnade bad efter vi flyttat. Eller hur. Jag låg som en strandad val med hela magen ovanför vattenytan, kort badkar och extremt obekvämt. Dessutom frös jag om magen. Den besvikelsen! :meh:

Påminner mig om när vi flyttade när jag var höggravid. Nya boendet hade badkar och jag längtade efter när min tunga gravida kropp skulle sjunka ned i ett lyxigt avslappnade bad efter vi flyttat. Eller hur. Jag låg som en strandad val med hela magen ovanför vattenytan, kort badkar och extremt obekvämt. Dessutom frös jag om magen. Den besvikelsen! :meh:
Jag hade samma problem vid graviditeten! Fick sammandragningar när magen blev kall också så det som på pappret skulle vara ett avslappnande bad blev bara en massa bök och obehag :meh:

Fick googla :p
Men nej, det är ett hörn-badkar...Men det ser inte ut som de dito på google. Utan det är liksom "ovalt" där man står/sitter men med som en "hylla" för grejer mot väggen/hörnet... Modell 80-tal.... Jag kan knappt ens sitta med knäna uppdragna i det :cautious:
:turd::turd::turd:

Min unge brukar ligga och flyta på rygg, bara ansiktet över ytan, och sjunga :love: det vill jag också kunna göra! :arghh:

Jag är väldigt störd på att jag ska vara en sån jäkla språkpolis. Det är väl i sig inget att irritera sig på, men problemet är att jag själv är urusel på vissa saker i språket. Jag använder fel ordföljd (mycket på grund av att jag använder fyra språk nästan dagligen), ändelserna blir fel, jag gör massa syftningsfel och skriver evighetslånga meningar. Ändå är det så himla irriterande när andra gör fel.

Just nu stör jag mig på att golvet i badrummet inte blir varmt förrän man vrider termostaten över 8. Varför ha steg 2, 4 och 6 när de inte ens funkar? :rage:
Stör mig även på att handdukstorken bara fungerar när den har lust. Det är ansluten t varmvattnet och jag har vridit upp den på max men den funkar ändå bara när den vill. :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka