Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, det där skulle aldrig funka på min karl. Jag skulle få titta och ynka tills syndafloden kommer. :D

Han påstår ju att det är det han gör, men jag har svårt att tro honom. Det värsta var ändå en gång när han väckte mig mitt i natten och sa att han var så väldigt rädd att han höll på att bli förkyld... Jag frågade vad han tänkte att jag skulle göra åt saken och då sa han "det bästa är nog om du somnar om". MEN VARFÖR VÄCKTE DU MIG DÅ?!

Undersökningen SIFO skickat ut, är det allvarligt meningen att man ska svara på den? Den är på 43 sidor, 43! Och varje sida innehåller sådär mellan 20 och 80 olika svarsalternativ. Och så ska man kryssa i små perfekta kryss i varje ruta, jag har redan ont i handen.
Åh, jag älskar demmed! Vi kan dela på den @julgrisen

Just nu stör jag mig på mig själv.
Om det är orimligt eller inte, är öppet för diskussion.
Dagens störningspunkt: att jag är så trög att fixa saker och ting. Sommardäck behöver bytas mot dubbat. Och jag har vetat om länge att det blir höst i år också och ÄNDÅ har jag ännu inte köpt nytt däck till transporten (ett som har en rejäl punktering).
Jättestörande, faktiskt!

JAAAAAAAAAAA. Håller på att få spunk på detta?! Knappljud är också i allmänhet en väldigt knäpp uppfinning troligtvis designad för att göra folk galna...

Ja! En dam i väntrummet idag hade en telefon som sa "mail" på ett mycket creepy sätt, med jämna mellanrum.

Eller Windows-ljuden på folks datorer när de startar upp... STÄNG AV!!!!!

(En fruktansvärd grej är att jag inte kan få bort ljudet på kameran i min iPhone. Blir galen! Tips emottages tacksamt.)

Ja! En dam i väntrummet idag hade en telefon som sa "mail" på ett mycket creepy sätt, med jämna mellanrum.

Eller Windows-ljuden på folks datorer när de startar upp... STÄNG AV!!!!!

(En fruktansvärd grej är att jag inte kan få bort ljudet på kameran i min iPhone. Blir galen! Tips emottages tacksamt.)
Den fysiska ljudlös-knappen på vänstersidan. :)

Stör mig på automatiska/påtvingade små uppdateringar som ändrar små saker som jag gillade till det sämre.

Idag till exempel så startade datorn om för att installera uppdateringar och nu kan jag inte scrolla i ett inaktivt fönster (alltså om jag har en sida på nätet uppe och så har en wordfil och skriver i så har jag kunnat scrolla på det fönster som muspekaren hovrar över, utan att behöva "aktivera" det genom att klicka på det så att wordfilen hoppar bakom...) - det kunde jag innan omstarten. :banghead: Det var en funktion som jag verkligen gillade.

Knappljud är också i allmänhet en väldigt knäpp uppfinning troligtvis designad för att göra folk galna...

Skulle precis klaga över det här! Knappljud är hemskt!! Har en horribel jobbtelefon som låter när man slår in ett telefonnummer, hemskt hemskt hemskt!

Då det verkar finnas mobilexperter i tråden tar jag upp mitt största "stör mig" just nu, och hoppas någon kan ta bort det :D (har också iPhone)

Jag stör mig asmycket på att "röststyrningen" slås på på telefonen när jag har den i fickan och sätter mig på huk exv. Har ringt flera personer på detta sätt :mad: Kan jag få bort den på något sätt? Siri är avstängd sen telefonen köptes, men detta verkar vara en annan funktion :cautious::meh::turd:

Då det verkar finnas mobilexperter i tråden tar jag upp mitt största "stör mig" just nu, och hoppas någon kan ta bort det :D (har också iPhone)

Jag stör mig asmycket på att "röststyrningen" slås på på telefonen när jag har den i fickan och sätter mig på huk exv. Har ringt flera personer på detta sätt :mad: Kan jag få bort den på något sätt? Siri är avstängd sen telefonen köptes, men detta verkar vara en annan funktion :cautious::meh::turd:
Finns den gamla röststyrningen kvar trots Siri alltså? Det visste inte jag.

Det där hände mig förr men nu är det längesedan. Jag funderar på om att ett sätt att komma undan skulle kunna vara att slå på Siri, men slå av Åtkomst från låst skärm?

Inställningar - Touch ID och lösenkod - Avaktivera röststyrd uppringning. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka