Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har konstaterat att sådana personer gör så för att de behöver draghjälp :idea:

Jag retar mig på de som kör om bara för att sedan köra saktare än den de körde om. I synnerhet om omkörningen dessutom sker i skymd kurva :rage:
Jo, verkar inte bättre.

Dom där stör jag mig på också, speciellt när jag sitter i lastbilen. Inte så kul att behöva bromsa ner flera ton. Ogillar det skarpt. :arghh: :rage:

Jag stör mig orimligt mycket på folk som skriver "både ock" istället för "både och".

Just nu stör jag mig på a) jag ska jobba till 21 i kväll och b) det regnar och är allmänt äckligt väder.

Egentligen borde jag inte bli så ledsen över a med tanke på b.
Eller tvärt om: med tanke på a, så borde b inte röra mig i ryggen.

Själv stör jag mig på att jag snart ska ut i det här skitvädret och ta emot en foderleverans när jag behöver sova istället, samt att jag stör mig på att åka till jobbet i skitvädret för att jobba natt och prognosen visar på snöblandat både ikväll och när jag ska hem i morgon bitti. :arghh:

Jag stör mig även på blöta och skitiga hundar som måste få gå ut i det här vädret. :banghead:

Stör mig på att det ska vara så förbaskat lätt att råka ta sönder datorer.
// Avverkat 4 stycken senaste 2 åren, endast p g a klantig.

stör mej nått förbannat på att mina telefoner alltid ca ett halvår före jag ska få en ny börjar haverera. tycker dagens telefoner som ska vara så fantastiska borde klara lite mer. tacka vet jag dom äldre telefonerna som höll för nästan allt. dom blev man aldrig av med fastän man ville.

och så stör jag mej på att jag har lock för öronen sen nästan två veckor. hör nästan ingenting :arghh::turd:

Jag stör mig på att jag var iväg till Ikea och handlade för att bygga kattmöbel bara för att upptäcka vid hemkomst att snickerifärgen jag har kvar är förstörd :arghh:
Det gav förvisso en bra ursäkt för att beställa billig sprayfärg istället vilket blir mycket bekvämare men nu måste jag ju vänta till nästa vecka! :rage:

Undersökningen SIFO skickat ut, är det allvarligt meningen att man ska svara på den? Den är på 43 sidor, 43! Och varje sida innehåller sådär mellan 20 och 80 olika svarsalternativ. Och så ska man kryssa i små perfekta kryss i varje ruta, jag har redan ont i handen.

Undersökningen SIFO skickat ut, är det allvarligt meningen att man ska svara på den? Den är på 43 sidor, 43! Och varje sida innehåller sådär mellan 20 och 80 olika svarsalternativ. Och så ska man kryssa i små perfekta kryss i varje ruta, jag har redan ont i handen.

Åh, jag ÄLSKAR undersökningar men får aldrig någon, kan inte jag få din?

Jag hade nog tagit den med mig vid pendling och fyllt i några sidor åt gången. Hur lång tid har du på dig?

(All heder till dig för att du fyller i den - folk i allmänhet blir allt mindre villiga att svara på undersökningar och det är minst sagt synd eftersom ingen då vet vad alla tycker och gör.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka